woensdag 22 juni 2011

Week is doorgezaagd

Over de helft van de bestralingen heen en gesprek met radioloog gehad,Hij wil dat ik de prednison weer snel afgebouwd  hij denkt dat ik vocht vast hou in mijn benen en die doen het al niet zo lekker.Heb geen enorme last van hoofdpijn dus beter te stoppen met deze medicatie.
De controle bij hem zijn klaar nu ga ik weer verder bij dr. Bos voor de eventuele verder behandeling.Wel even gevraagd of bestralen in de komende tijd nog een keer de mogelijk zou kunnen zijn en dat kan maar eerst verder kijken wat dit doet.De nawerking van bestralen is een week of drie om te zien of er resultaat is.

Vannacht hopelijk een betere nacht voor ons allemaal,ik heb vannacht ook dan meer even thee gedronken met mijn vriendin in Canada.
Vandaag hebben we de vakantie voor Frankrijk geannuleerd alles bij elkaar is dit een teleurstelling had het zo graag willen doen met mijn kanjers maar geeft ook  opluchting en zeker minder stress  want vakantie moet ontspanning zijn op dit moment zoals  mijn lichaam nu is gaat dat daar niet lukken  nu is zal dat niet zo makkelijk allemaal gaan daar in Frankrijk en de lange reis.
Met afwachting van de afspraak bij dr. Bos gaan we een weekje Nederland Plannen en kunnen we daar nog ;lekker een weekje genieten.

4 opmerkingen:

  1. Marjolijn23 juni, 2011

    Fijn meis, al over de helft, en helemaal dat je de prednison al af mag bouwen.
    Een vakantie annuleren is nooit leuk, maar ik denk een wijs besluit.
    Ook in Nederland kun je volop genieten met jouw kanjers, zeker nu de het mooie weer terug gaat komen.
    Succes vandaag weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Monique het is mischien wel balen van Frankrijk maar in Nederland is het ook heerlijk vertoefen.
    Het geeft jou en je gezin toch minder stress.Dat is zeker een pluspunt.
    Maar morgen de laaste bestraling en geniet dan lekker van het weekend.

    lieve groetjes Merian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi,
    Morgen de laatste bestraling en dan maar afwachten wanneer je hier resultaat van gaat merken.
    Knap van je dat je de vakantie hebt geannuleerd, wist van je twijfel daarover en een verdrietig maar verstandig en dapper besluit.
    Veel succes morgen met de laatste keer.
    Fijn weekend!
    dikke kus, Linda

    23 juni, 2011

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Marjolijn24 juni, 2011

    Vandaag de laatste bestraling meissie....heerlijk deze klus zit er weer op.
    Laat het zijn werk maar weer doen.
    De vogeltjes fluiten al weer en je hoort aan het geluid dat er beter weer gaat komen.
    Fijne vrijdag en op naar een stralend weekend....!!!
    Dikke knuffel.

    BeantwoordenVerwijderen