zondag 31 juli 2011

Het werd licht en dag zelf met het zonnetje

Na een slechte dag een gezellige dag nog hier in het ziekenhuis Geprobeerd wat zelf in uit de stoel op wc en in de rolstoel weer beetje rijden.de kerkdienst mee geluisterop de radio uit schipluiden was goed gevoel
Visite gehad heel gezellig gaat de dag tochweer snel voorbij. Nu de nacht weer door proberen hopelijk niet teveel po gangen maar zowel dan wel weer slapen morgen ga ik naar huis lekker daar mijn weg weer vinden met Eef mijn meiden en de hulp die wij gaan krijgen om ons gezin weer rust te krijgen met zijn vier en vertouwen in wat komen gaat. De volgende blog wordt niet morgenochtend maar ik denk dinsdag als ik mijn eerste nachtje thuis heb geslapen Bedankt voor jullie reacties en sms jes. Onderweg naar morgen

4 opmerkingen:

  1. Hoi lieve Monique,
    Had een paar dagen je blog niet gelezen. Maar wat heb je weer veel meegemaakt. Vanmorgen naar de zomerfeestdienst geweest, er werd een kaars opgestoken, in mijn hoofd ook een beetje voor jou. Gelukkig morgen naar huis naar je kanjers.
    Ik kom snel weer eens langs.
    Dikke kus en hou moet.
    Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja lieverd, lekker naar huis.
    En probeer daar jouw eigen ritme maar weer te pakken, dat zal toch het fijnste zijn.
    Ook dat zal even zoeken zijn, maar dat lukt je wel.
    Ik hoop dat je deze nacht goed doorgekomen bent.
    Vertrouw er maar op, dat het goed gaat samen met jouw kanjers en alle hulptroepen er om heen.
    Dikke knuffel meissie, ik denk aan jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zie je die zon?! Speciaal voor jou! Dag dapper mens... Ik hoop op een goede thuiskomst voor je.

    Kus!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker weer naar huis.
    Hopelijk vind je snel weer een beetje draai.
    Heel veel liefs.

    Groetjes,
    Danielle

    BeantwoordenVerwijderen