zondag 31 juli 2011

De vogels zijn ook weer wakker

Ik ook al heel lang en heb al een keer geschreven maar door een foutje was het weer allemaal weg. Het slapen is niet fijn geef mijn de dag maar met de afleiding. vandaag mijn collega op visite gehad mocht van mijn kamergenoot zij werk zelf op deze afdeling en nu zelf patiënt krijgt haar collega's dus mocht Ans in gewone kleding komen en niet in pak.De nacht is donker en stil laat mijn hoofd niet met rust komen. Gesprek met neuroloog gehad over thuis situatie maandag in de loop van de dag ga ik naar huis wil eerst de fsio nog even zien en advies en iraad hebben hoe in en uit de auto want woensdag donderdag en vrijdag moeten we weer hier zijn. Ik heb nu nog geen ene stap gezet door al die mooie hulpmiddelen. Ik zat er met even flink doorheen daardoor maakte ik me buurvrouw wakker en heeft mijn weer rustig gekregen ze is en blijft pleeg ook al is zijn nu patiënt. Ik wil het allemaal zo graag zelf in de hand houden en zelf vechtten zonder andere daar mee te bezwaren maar dit kan niet! De steentjes zijn scherp en ben blij dat jullie de weg naast mijn mee willen lopen. Hij blijft me hopelijk drageN. Lopen gaat niet. Ik wil die lichtpuntjes weer zien deze nacht kan ik ze niet vinden en ben blij dat het buiten weer licht word,afleiding voor mijn. Hopelijk hebben mijn kanjers lekker geslapen en genoten van de openning van het schipluids zomerfeest. Ik moet nu echt even proberen om te slapen neem even mijn molletje in misschien dat deze even laat ontspannen. Fijne zondag allemaal

6 opmerkingen:

  1. Marjolijn31 juli, 2011

    Ja lieverd, de nachten kunnen lang en donker zijn. En dan ben je blij dat het licht wordt en de vogels gaan fluiten.
    Moeilijk toch de weg die je nu moet gaan, en ja dat geeft je veel zorgen, dat kan ook niet anders.
    Fijn dat je morgen naar huis kan gaan, voor allemaal weer wat rustiger, denk ik.
    Lieverd, pluk de dag en bedenk waar vandaag nog geen oplossing voor is, morgen waarschijnlijk wel.
    Geniet van jouw meisjes als ze enthousiast thuiskomen van de dorpsfeesten.
    Fijne zondag voor jou.
    Dikke knuffel voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi zussie waarom bel je niet s'nacht naar mij neem nu me telefoon hoor naar bed ,gelukkig heb je een fijne kamergenoot ,morgen fijn weer naar huis daar gaan we het goed voor je regelen tot vanmiddag meis dikke kus je zus

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieverd,
    Ja,wat kunnen de nachten dan lang zijn.Laat die tranen maar lekker gaan hoor.Morgen gelukkig weer naar huis,waar je mannetje voor al de nodige voorzieningen heeft gezorgd.De feestweek toch een beetje meebeleven door de verhalen van je meiden.Monique de kaarsjes blijven branden voor jou en je gezinnetje.Dikke knuffel Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is de nacht dan lang en donker.... Heel verdrietig om te lezen hoe moeilijk je het nu hebt. Ik hoop dat je met advies van de fysio morgen toch fijn naar huis kunt. Net wat Anneke schrijft, je kunt uit de verhalen van de meiden dan horen hoe de feestweek gaat. Dan ben je er toch een beetje bij. Heel veel sterkte gewenst, dikke knuffel voor jou, Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Monique.
    Wij lezen jouw verhalen met bewondering en verwondering. wat maak jij in een korte tijd veel mee en dan mag je best een traantje laten. Jouw doorzettingsvermogen geeft ons weer moed om samen met jou verder tegaan, jij bent dus ook een kanjer. Het is moeilijk om onder woorden te brengen wat wij voelen. Lieve kanjer, wij blijven aan je denken en aan je gezinnetje. Fijn dat je morgen weer op het dorp bent. Liefs. Wim en Thea.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Monique,
    Ben vanmorgen naar de schoolpleindienst geweest. Naast mij stond een kaarsje te brandden voor jou!
    Helaas waaide hij wel af en toe uit.
    Je werd nog genoemd bij de misintenties, zonder naam maar iedereen die je kent weet dat het voor jou was.
    Wat een mooi en warm gevoel was dat en aan de andere kant zo pijnlijk.
    Fijn dat je morgen weer in je eigen huisje bent, en als je dan niet kan slapen mag je me altijd bellen.
    Ik hoop van harte dat je een goede nacht heb zonder die vervelende steentjes..
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen