maandag 18 juli 2011

Weer thuis en wat mooie plaatjes van ons weekje Zeeland

Het was een heerlijk weekje met zijn vier,het huisje was mooi en schoon en kon me goed bewegen daar,natuurlijk had ik al mijn hulpmiddelen mee dankzij mijn mannetje.Het weer dat krijg en kan je niet bestellen maar uiteindelijk zijn we elke dag wel buiten geweest,ook in de regen met paraplu mee en op en soms kwam dan toch de zon tevoor schijn.
We zijn een dagje naar voetbal museum geweest,vlindertuin bezocht wat blijven dat toch bijzondere beestjes en wat recreatie gebieden bezocht ondanks het weer.
Ben wel blij om weer thuis voel me soms zo onhandig kan zo weinig doen met uitladen en opruimen van alle zooi welke weer mee naar huis komt.
Voel me niet echt super om het zo maar te zeggen erg moe en vaak misselijk,mijn voet is nu echt niet meer mee te krijgen af en toe de trap was een stuk moeilijker dan voor we weg gingen.De bestralingen hebben dus eigenlijk weinig meer waarde gehad voor dat gedeelte natuurlijk hoop ik dat de rest van de kankercellen rustig blijven door de bestraling.Ik wil m niet klagen maar wil toch vertellen hoe het gaat met mijn lijf.En dat hoofdje. Ja ,dat is ook niet rustig dat snappen jullie wel!!
Frustratie ,over het bijvoorbeeld niet naar boven kunnen om mijn grote meid een kus te geven,twee trappen lukt helemaal niet.
Woensdag komt mijn vriendin uit Lievelde een nachtje en gaan de n meiden donderdag met haar mee voor twee nachtjes bij hun te logeren en kunnen wij ze samen hopelijk weer op halen.
Morgen ziekenhuis voor gesprek met oncoloog en woensdag komt er iemand van de gemeente voor eventueel aanpassingen in huis.Donderdag chemo beginnen daar is mijn hoop weer op gevestigd hopelijk krijg ik weer meer tijd ,maar hopelijk met kwaliteit voor mijn maar ook voor mijn kanjers.
Ik kan ze nog niet missen ik wil nog zo graag voor hun zijn een moeder en een vrouw waar ze wat aan hebben.







Ik ga jullie weer op de hoogte houden van mijn drukke week en spannende week wat gaat mijn lijf dit keer doen met de chemo.

7 opmerkingen:

  1. Marjolijn19 juli, 2011

    Welkom thuis meis.
    Fijn dat je toch genoten hebt.Mooie foto's..!!
    Dat was echt even nodig om de zware week van nu weer aan te kunnen.
    Sterkte meis, met alles wat er moet gebeuren.
    Dikke knuffel en ik denk aan je.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Monique toch heerlijk om te horen dat jullie je toch prima vermaakt hebben ondanks de regen.
    En je klaagt niet hoor je geeft juist goed je gevoelens weer en dat kan ook niet iedereen dus dat is juist super knap van je.
    Ik kan helaas niet meer volgen wat er allemaal deze week gaat gebeuren of wat er besproken is dat vind ik wel jammer.
    Maar zodra ik thuis ben kijk ik weer. En dat van de gemeente, er kan best een hoop voor je gedaan worden dit zei Naomi al.
    Monique we denken aan je en natuurlijk aan je gezin en hopen dat je je inderdaad net zo goed voelt als met de andere chemo.
    lieve groetjes en een dikke kus Merian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Monique

    Ik wil je even laten weten dat ik jou volg via deze site en dat ik bewondering heb voor de manier waarop je deze vreselijke ziekte draagt. Je geeft aan dat je zo graag een moeder en vrouw wilt zijn waar ze wat aan hebben.Nou ik weet zeker dat ze wat aan je hebben je bent een lieve, warme, zorgzame vrouw en moeder die er altijd voor ze bent, ook al ben je fysiek minder sterk dan dat je zou willen.
    Jij bent een uniek mens.
    Sterkte met je chemo en ik zal kaarsjes voor je branden.

    Liefs Lieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie foto's, Monique! Jullie hebben het vast geweldig gehad. En wat een mooie meiden heb je toch! Veel sterkte met de nieuwe chemo, ik hoop dat die veel voor je zal doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve lief,

    Ik zie dat mijn berichtje van vorige week niet is aangekomen... Weet dat hier een kaarsje voor je brand... Je zit in ons hart!!!!

    Liefs en een dikke X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Monique,

    wat een mooie foto's van een paar mooie meiden. daar mag je trots opzijn. Wens jullie veel sterkte.

    Knuffel Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik wil jullie even sterkte wensen met de kuur van morgen.

    groetjes Bert uit Pynacker

    BeantwoordenVerwijderen