woensdag 31 augustus 2011

Oudjaardag

Wat doe dan je kijkt naar wat er het laatste jaar is gebeurd. Moet zeggen dat zeker de laatste drie maanden wel heftig waren zo ben je gehandicapt en hulp behoevend. Iets wat niemand wil je wil zelfstandig zijn dat begind al als je klein ben en gaat lopen. Ik weet dat het niet anders kan en dan denk je aan kwaliteit van leven maar ook daar verleg je je grenzen.
Met al die geweldige mensen wordt het toch kwaliteit en die kanjers van mijn die zorgen dat door moet vechten en met de hulp van god moet dit gaan lukken.

Dit is mijn tweede nacht in mijn eigen bed Lekker naast mijn kanjer en dichterbij de meiden ook boven moeten we weer onze weg even zoeken morgenochtend mag ik onder de doche een mooi kado. Morgen 48 wie er wil er is koffie met lekkers vier het niet groots maar het is wel een groot feest!!! want er ligt hopelijk een nieuw jaar open ik durf niet ver te kijken maar hoop en geloof dat met liefde om mijn heen dat ik ver ga komen in dit nieuwe jaar.

7 opmerkingen:

  1. Lieve Monique,

    Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag!! Geniet van deze mijlpaal en laat je maar lekker verwennen door iedereen!!

    Liefs en groetjes,
    Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vandaag is het feest...!!
    Hiep, hiep, Hoera...
    Lieverd van harte proficiat.
    Maar er een fijne dag van met jouw kanjers, familie en vrienden.
    Geniet van alle mooie dagen die mogen komen en ik hoop dat het er nog heel veel zijn.
    Dikke verjaardagskus.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, van mij en de meiden.

    Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Monique, hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag. Ik hoop dat je een hele mooie dag hebt met veel lieve mensen om je heen. We kennen elkaar alleen van internet, dus ik 'proost' met koffie op een goed nieuw jaar voor je.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Monique,

    van harte met je verjaardag. De zon schijnt: dat heb je verdient.

    Geniet van deze mooie dag:)

    Liefs,
    Harma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve nicht,

    Van harte gefeliciteerd, je zal zeker verwend zijn door al je lieve kanjers. Het zal een lekker druk dagje geweest zijn maar hopelijk lig je straks met een voldaan gevoel in je eigen bed nog een beetje na te genieten van een mooie dag xx Corina Chris en Nathan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd Monique!
    Hopelijk een fijne (maar vast zeer vermoeiende) dag.
    Het was in ieder geval beter weer dan in heel augustus.
    groet
    Jos
    Utrecht

    BeantwoordenVerwijderen