maandag 29 augustus 2011

Het loopt nog niet soepel

De verbouwing loopt goed de doche is waarschijnlijk op mijn verjaardag donderdag klaar . Mooi verjaardags kado . Met mijn gaat het nog niet echt vooruit maar waarschijnlijk moet ik meer geduld hebben ik heb eigenlijk altijd zo geboft met de bijwerkingen. Het niet trek hebben en het niet kunnen eten ken ik niet . Morgen is de lift er en slaap ik in mijn eigen bed naast mijn kanjer. Hopelijk komt de rolstoel ook snel want boven heb ik ook mijn rolstoel nodig om daar rond te gaan . Het pad was niet makkelijk vandaag maar met de hulp van twee keer jolanda ben ik er weer over heen en ga verder. Spanend !!!!!'

5 opmerkingen:

  1. Hoi lieve Monique,
    Ik ben je zeker niet vergeten hoor, maar ik weet dat er door het mooie lijstje goed voor je gezorgd wordt. Wat enorm balen dat deze kuur er zo inhakt!! Maar hopelijk werkt ie gewoon extra goed!!!
    Ik denk aan je meid, heel veel sterkte en tot donderdagochtend als voor jou de ballonnen hangen.
    Kus en knuffel, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn meis, dat de verbouwing goed vordert.
    Nu de lift nog en dan kun je lekker naar boven.
    Ja bijwerkingen van de chemo is een vervelend iets, soms merk je er niet veel van, maar soms kunnen ze je ook flink te grazen nemen.
    Hoop echt voor je dat het nu elke dag weer wat minder wordt.
    Op naar donderdag meis, echt een dag om goed te vieren.
    Dikke knuffel en veel liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn om te lezen dat er goed voor jullie gezorgd word.
    Hier brand geregeld een kaarsje voor jullie, en mijn gedachten zijn ook bij jullie. Liefs en knuffel, Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Monique,
    Wat fijn om te lezen dat je vanaf morgen op je verjaardag weer fijn in je eigen bedje en naast je mannetje kan slapen.Hoop dat de bijwerkingen van je kuur snel afnemen en dat hij z'n werk maar goed mag doen.Een fijne verjaardag morgen samen met je mannetje en kids dikke knuffel Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve monique, morgen je verjaardag, weer een lichtpuntje tussen alle vervelende omstandigheden,ik hoop voor je, dat je morgen zonder al die vervelende bijwerkingen van je verjaardag mag genieten met Eef, en je kanjers.Weet dat we aan je denken een dikke knuffel van Thea.

    liefs van Thea

    BeantwoordenVerwijderen