donderdag 8 september 2011

Morgen weer chemo

Al vroeg waren we op de dagbehamdeling van de chemo om bloed te prikken. Mijn poortje werkte netjes mee. Gelukkig mocht ik op een bed blijven tot ik op controle bij dr. Bos moest. De bloedwaardes waren netjes hb de witte bloedlichaampjes en leverfuncties waren ook zelfde gebleven. Ik vertelde dat ik me best beroerd gevoeld heb deze kuur en heel lang. Ze dacht dat de klachten die ik aan gaf niet alleen van de chemo kwamen maar de combinatie van beide zo kort op elkaar wel de oorzaak kon zijn is best zwaar voor het lijf zei ze. We hebben wel besloten om deze chemo door te gaan. Morgen dus de kuur Ik vind het best spannend maar hoop dat het nu beter gaat met de bijwerkingen. De kaarsjes hebben weer geholpen en ik krijg weer tijd. Fijn weekend allemaal

4 opmerkingen:

  1. Ja! Laat m maar komen, zonder al teveel bijwerkingen, Monique is strijdbaar!!!!!!!!!!!
    Goed weekend ook voor jou! Kuzzz Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heftige tijd meis, maar hopelijk gaat het deze keer wat beter dan de vorige weken.
    Succes hé, denk aan je.
    Pas goed op jezelf.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel sterkte met de nieuwe kuur, Monique!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Monique, we hebben vrijdag weer gezongen. We misten je. Ik begreep dat je net die dag je nieuwe kuur kreeg, wat een pech. Ik hoop dat hij deze keer een beetje meevalt en ook wat oplevert. Ik denk aan je en wens je veel liefs. Hou je lieve meid! Kus, Lide

    BeantwoordenVerwijderen