zondag 11 september 2011

Het gaat goed ik geniet ervan!!!

De chemo zit er weer in,samen met mijn zus de tijd weer vol gemaakt, rooster gemaakt voor de komende twee maanden waarin jullie hulp weer welkom is. Helaas nog geen beugel op toilet in het ziekenhuis dus was weer moeilijk op naar de wc te gaan maar we krijgen er al handigheid in.
We zijn even langs mijn nicht geweest zij hebben een dochtertje gekregen toen wij ook net in het ziekenhuis waren dan ga je toch even langs op mijn oude trouwe afdeling met mijn lieve collega's.Jett lag niet bij haar moeder is te vroeg en weegt 2200 gram dus even in de couveuse.
Zaterdag en vandaag goede dagen alleen jammer dat de pijn in mijn linkerbovenarm niet echt ophoud. Maar dat is een kleinigheid want ik kan nu weer eten en hoeft niet de hele tijd uit te rustten op mijn stoel morgen laatste dexomeson en dan weer kijken hoe het lijfje het overpakt.
Morgen Milou uitzwaaien gaat op kamp met groep 8 ze heeft er zin en en alles ligt klaar. Hopelijk werkt het weer een beetje mee want er moet veel gefietst worden.
Drie dagen is onze kleinste weer weg. Woensdagavond zal moe en mak weer lekker thuis zijn.
Een nieuwe week voor ons we gaan kijken wat er komen gaat. De kaarsjes branden.

5 opmerkingen:

  1. Heee Monique,
    Super dat het zo lekker gaat en dat je niet (zoveel)klachten heb van deze kuur!
    Geniet morgen maar lekker van dat blije koppie wat vertrekt en weet dat ze het fijn heeft.
    Nou kanjer, je ziet me van de week wel weer.
    Geniet maar lekker van het goed voelen, het is je zo gegund!
    liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha fijn meissie, dat jij je deze ronde beter voelt ...!!!
    Hoop zo dat het zo blijft of liever nog beter.
    Pas goed op jezelf en een dikke knuffel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. iLieve Monique wat fijn dat je eigen weer
    wat beter voelt! Wij hopen en vertrouwen er
    op dat chemo zijn werk weer goed doet.
    Wij gaan onverminderd door met kaarsen
    branden.Liefs tante Map en ome Geer

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo bewonderenswaardig dat je ondanks de dingen die je niet meer kunt ,toch kan zeggen dat je je goed voelt. Petje af en een diepe buiging.

    ps: wat een gave foto van Milou met dat aapje, zo te zien hbben ze het erg naar hun zin.

    Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Monique, je 'klinkt' goed! Fijn om dat zo te lezen.
    Dikke kus en ga zo door!
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen