zaterdag 29 oktober 2011

De deksel weer op mijn hoofd

Na deze lekkere dagen slaat de chemo weer toe, het is weer slapen blijft moeilijk om aan toe te geven maar kan echt niet anders. Als ik in mijn stoel zit val ik in slaap. Weet dat het een Paar dagen duurt en dan hopelijk weer op bouwen want Lianne is woensdag jarig en dat vieren we eerst woensdagochtend met zijn vier en het echte feestje zaterdag vanaf twee uur dan ben ik hopelijk uitgeslapen. Overgeven aan deze dingen van de chemo is niet makkelijk en vraagt ook veel van het geestelijk stukje van de kanker die toch in mijn lijf zit en ik nooit meer kwijt raak en vragen in mijn hoofd over wat er nog komen gaat. Maar doe mijn best om kort in de tijd te blijven en rust te houden in mijn hoofd.
Geniet van de mooie dingen van het leven.

3 opmerkingen:

  1. Deze dagen zijn niet makkelijk voor jou meis.
    Ik hoop dat ze weer snel voorbij gaan voor jou.
    En dan op naar woensdag.
    Sterkte meis, ik denk aan je.
    Veel liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geef er een beetje aan toe Monique, dan ga je je hoop ik na een paar dagen weer beter voelen. Het overlijden van Marilou is ook zo confronterend en dat is ook weer extra moeilijk voor je.
    Sterkte. Dikke knuffelHenny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Slaap maar lekker, is goed voor je. Je lichaam moet hard werken met die chemo.
    Sterkte morgen en veel plezier woensdag.
    XX uit Alphen aan den Rijn

    BeantwoordenVerwijderen