dinsdag 25 oktober 2011

De 25ste kuur vandaag

Het is niet echt een leuk jubileum natuurlijk maar ik moest denken aan de eerste keer toen ik daar ging kuren en er een mevr.. was welke vertelde dat ze haar 53 ste kuur had.Ik dacht dat kan een lichaam toch niet aan maar ben al aardig op weg en we zijn weer super blij want de kuur slaat weer aan zo aan de markers te zien.Na drie kuren van deze chemo zijn de markers gezakt van 99 naar 57,en de andere van 13,9 naar 12,9 jullie snappen dat wij daar heel blij mee zijn.Ik ga proberen nu als ik me straks weer zo slaperig te bedenken dat de chemo zijn werk doet!!Natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan dat weet ik ook wel .
Deze dagen even de medicijnen die mijn meestal energie geven dus hopelijk nu ook, ga ik even van profiteren.

6 opmerkingen:

  1. Geweldig meis, ja ik kan me heel goed voorstellen dat je blij bent.
    Een mens kan heel veel hebben, ook al is het zeker niet makkelijk wat je er allemaal voor moet doen.
    Ik wens je veel energie voor de komende dagen.
    Liefs en een dikke knuffel.
    Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn dat de chemo zo goed aanslaat. Wat ben je toch een sterk en positief mens. Neem ook wel een beetje rust als je moe bent.
    Liefs en dikke knuffel Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He, toppie Mo,
    Ja liever niet natuurlijk, maar fijn dat het aanslaat, daar doe je het voor,
    enne, gewoon aan toegeven aan de slaap, en genieten van de mooie momenten die voorbij komen. sterkte.
    Jol.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Monique,
    wat fijn dat hij weer z`n werk doet.
    neem je rust,je lijf heet dat echt nodig.
    groeten, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Monique,

    Fijn was het om weer een weekje met ons achten te zijn. Mooie herinneringen geboren.....dat er nog meer bij mogen komen!! Fijn dat de kuur goed aanslaat, in gedachten bij je!!
    Heel veel liefs,
    Asline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wauw monique,daar krijg je energie van!!X Sacha

    BeantwoordenVerwijderen