zaterdag 8 oktober 2011

Ik ben weer een aan het opknappen.

Niet dat ik misselijk of ziek was maar het slapen wordt weer minder vanaf donderdagmiddag voel ik dat het al wat beter gaat.
Ik moet nog erg wennen om zo een dag of twee toe te moeten geven aan mijn lijf maar weet dat de chemo dit veroorzaakt en dan moet ik denken er wordt gewerkt in mijn lijf,maar dat valt niet mee want dit is ook weer inleveren.
We gaan nu op naar de nieuwe week de laatste week school en dan hebben ze vakantie,7 weken hebben ze dan al weer school gehad.Op naar de verjaardag van Lianne .
De herfst komt er nu echt aan en moet zeggen dat ik de kou niet echt fijn vind maar ben blij dat ik het seizoen weer mee mag maken.
.
Fijn weekend allemaal......

2 opmerkingen:

  1. Hallo Monique,
    Fijn dat je weer wat meer energie hebt.
    maar dat slapen is ook weer ergens goed voor,het een kan niet zonder `t ander.Je lijf heeft die rust toch nodig.Ik weet dat eigenwijs ook wijs is,het heeft je in deze heftige periode ook al veel moois gebracht.....
    Geniet van jullie vakantie, groeten, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat je dan in ieder geval maar, als resultaat van het veel slapen, goed uitgerust de herfstvakantie in mag gaan. Wens je veel plezier toe met Eef en de meiden en de rest.
    Liefs,
    Ada (K.)

    BeantwoordenVerwijderen