woensdag 12 oktober 2011

Golf bewegingen en daar ga ik op proberen op te blijven drijven....

Het gaat best goed alleen af en toe zakt het energielevel toch wel weer.Probeer er dan toch even aan toe te geven al blijft dit balen.Gisteren met mijn zus even naar Delft geweest voor een winterjas en schoenen maar dat laatste valt niet mee met dat linker been,varkenspootje, en de ander is toch veel smaller en twee verschillende schoenen verkopen ze niet slijten doen ze niet in mijn rolstoel maar zonder schoenen staat een beetje dom.,en ze moeten warm zijn want heb gauw last van koude voeten.
Wel hebben we pantoffels kunnen kopen,waar ik wel in paste eerst niet maar mijn zus vergat dat er een prop in de meeste sloffen zat,lachen was dat!!!En met dat linkervoet voel je dat ook niet heel goed.Nog even wat voor de meiden gekocht voor Milou was goed maar de trui van Lianne was fout dit omdat er een of ander raar tv programma op staat nooit van gehoord maar helemaal fout!!!Weet ik veel de kleur en model was wel leuk!!
Lianne heeft gisteren gehoord dat ze nu tot januari zo een zo bij de meisjes onder de 15 zit,volgende week dus de tweedaagse in Brabant,wel jammer in onze vakantieweek maar dit kunnen we haar niet afnemen daar gaat ze voor dit is haar droom die werkelijk wordt en ze steeds een stapje verder mag komen tot oranje??!!
Milou heeft de voorleeswedstrijd gehad op school,wat was ze zenuwachtig had pijn in de buik ervoor vanochtend een 9+ was ze blij mee maar ook blij dat ze niet voor de hele school voor hoefde te lezen.
Ik zou dat ook niets vinden om voor iedereen te staan.
Ik blijf over mijn pad lopen en probeer de mooie dingen van mijn kanjers vast te houden als het even niet zo lekker allemaal aan voelt en dit is niet alleen lichamelijk maar af en toe is het in het kopje ook niet makkelijk.
Dank hem voor de dagen dat hij mijn laat voelen dat hij mijn draagt.
 Toepasselijk de foto van de golven voetstappen in het zand ??Een van mijn lijfspreuken.



2 opmerkingen:

  1. Fijn dat je weer even de stad in bent geweest, Monique. Warme schoenen en een jas. En ja, wat precies een fout tv-programma is, dat weten pubers toch het beste ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn je weer op het koor te zien. Best emotioneel zo samen met Marielou. Wat zijn jullie toch geweldig sterke vrouwen. Een fijn weekend en een heerlijke herfstvakantie met je kanjers.
    Dikke knuffel Henny

    BeantwoordenVerwijderen