zaterdag 12 november 2011

drukke vrijdag??

Voor jullie  zijn twee dingen op een dag een makkie maar betrap mijn lijf en dat zonder rustpauze heel vraag van mijn energie.Maar het gaat dus doen we het wel!!!
In de ochtend ,heerlijk gezongen in het inloophuis,we hadden een nieuw liedje(Kerst)dit was vermeoiend want het was flink consenteren op al de ding ding linge ding.....We klonken net als kerst klokjesMaar wordt een leuk lied.
Middags mee met mijn zus naar een nichtje ze ging trouwen in de kerk en is ook een oud collega van mijn daar waren mijn collega's ook ,euk om ze weer even te zien.
Het was even slikken toen ze door haar vader naar voren werd gebracht,jullie kunnen zelf wel invullen wat mijn gedachten was.Even mee zingen met Ave Maria blijft ook emotioneel maar ondanks dat heb ik er toch van genoten.
Zo is het weer weekend en staat de verbouwing van de w.c. voor de deur het wordt vast heel mooi maar is ook wel even rommelig en onrustig in ons huis,maar zeg altijd moet eerst een rotzooi zijn voor het wat moois wordt.
Vanmiddag een feestje van de peetoom van Eef wordt 80 jaar gaan even langs en dan lekker voor de buis met mijn gezin,alhoewel Milou later is die heeft een kinderfeestje na haar valkuiltraining in Lekkerkerk.
.

1 opmerking:

  1. Zo is het meis, genieten van die momenten dat het gaat.
    Dan tussen de bedrijven maar even rusten of morgen een beetje extra.
    Maar plukken wat je plukken kunt en vooral de goede dingen.
    Voor nu nog een fijn restje van een mooi weekend.
    Liefs en een dikke knuffel.
    Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen