donderdag 10 november 2011

Soms toch weer even een dalletje

De woensdag was hele beste dag. Allelei kleine dingetjes gedaan. En natuurlijk een is dat genieten. Die dagen wil ik vasthouden. Want dan vanochtend dan ben ik nog amper op gang na het eten wordt ik overvallen door een moeiheid waar ik alleenaar aan toe kan
geven anders wordt ik alleen maar beroerder. Na het doche gebeuren met caryn net zo maar rond de koffie kwam er weer energie in het lijf en werd het weer beter. Gelukkig zie ik nu dat de dalletje kleine en minder worden de derde week wil ik graag als goede week houden maar dat heb ik niet voor het zeggen dat weet ik ook.
Samen met mijn vriendin ben ik in de elektrisch rolstoel wezen oefenen en heb ik een beetje angst overwonnen door over de brug te zijn gereden en heb een rondje AH gedaan oefenen en probeer zelf vertrouwe te krijgen met mijn race kar??
Morgen weer zingen in het inloophuis heb ik zin in wel raar zonder Marilou naast mijn en bij ons.

2 opmerkingen:

  1. Ja lieverd, zelfs als de dagen weer wat beter worden, moet je vechten.
    Vechten tegen de moeheid of andere dingen.
    Gelukkig ben jij heel sterk en doe je dat ook.
    Dat zie je maar weer, je trekt er op uit met je nieuwe stoel en probeert om daarmee ook de moeilijkheden te overwinnen.
    Zodat je straks zelf weer een boodschapje kan doen. Knap hoor..!!
    Lieverd pas goed op jezelf en geniet van alles wat goed gaat.
    Op naar een fijn weekend met jouw kanjers.
    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lief, mooi mens!

    Ik heb diepe respect voor je!!

    Liefs,
    Harma

    BeantwoordenVerwijderen