vrijdag 18 november 2011

Hij zit er weer in

Samen met mijn zus weer naar de chemo dit keer was ik niet zo gezellig was erg moe en moest en mocht even slapen.
Het liep allemaal vlot en waren op tijd thuis,de toilet is af maar de dames zeiden dat de maat
te laag was eerts geloofde ik het niet maar na meten helaas wel. Dit os zo vervelend voor Eef hij blaalt hier enorm van hebben getest maar os echt niet handig het is net vier centimeters maar op zelf te gaan zitten en o staan is dat net het verschil. Ik baal er zo van voor Eef moet en ik weet dat hij alles voor mijn doet maar dit is wel zwaar nog maals te doem.
We gaan de komende dagen weer weekend druk weekend maar kijk hoever we komen.
Lianne moet tegen Den Hoorn altijd een spannende wedstrijd !! Suprise verzinnen en uit gaan voeren de komende tijd. Op naar Sinterklaas. Milou heeft ringzwaaidag zaterdag wordt gebracht door moeder van buurmeisje welke ook moet. En hopelijk op tijd thuis want ze willen graag de intocht zien van Sint in het dorp, want ondanks 11 jaar wil je daar toch bij zijn!

3 opmerkingen:

  1. Hoi meissie,
    Fijn dat deze chemo dag er weer op zit.
    Oeps, ja dat is vervelend, maar hopelijk kan het nog wel opgelost worden.
    Toch op naar een fijn weekend meis, met allemaal leuke en gezellige dingen.
    En het liefst zonder te veel nare bijwerkingen voor jou lieverd. Dat verdien je.
    Dikke knuffel en veel liefs.
    Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een tegenvaller dat toilet. Sneu voor Eef al dat extra werk. Ondanks dat op aar de Sinterklaastijd. Blijft toch altijd leuk als ben je 69 om Sint's intocht te zien. Liefs Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He lieverd, is er geen speciale WC bril waardoor dit probleem opgelost kan worden?
    Verder sterkte!
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen