dinsdag 22 november 2011

Jammer maar ik voel de moeiheid weer aankomen.

Het weekend ging heel lekker.Milou heeft de goude plak gehaald met ringzwaaidag in haar niveau en Lianne helaas verloren van Den Hoorn,dit was balen maar er zijn ergere dingen om van de bokken zoals ze dat dan noemen.Met de elektisch rolstoel naar voetbal geweest ging redelijk maar het zal niet mijn ding worden.
De voorbereidingen voor de Sint zijn gestart de suprise moeten weer gemaakt worden dit is niet zo makkelijk als andere jaren want even iets pakken is niet eenvoudig maar met hulp gaat het vast wel weer lukken.Lianne en Milou hadden allebei een geweldig mooi rapport wat zijn het toch kanjers gaan gewoon goed door op school,hopelijk blijven ze dit volhouden ook als de tijden even niet zo makkelijk zijn.
De mist is weer opgetrokken wat was dat grauw en grijs de laatste dagen een kleine wereld maar als ik nu naar buiten kijk zie ik de koolmeesjes snoepen van de vetbollen die Eef al opgehangen heeft,zo mooi vogeltje met die kleurtjes!
Ik ga nu even de wat mindere dagen krijgen maar weet dat ze weer over gaan en we daarna sinterklaas kunnen vieren met mijn kanjers.Dat is een mooi lichtpuntje.
Ik probeer me bezig te houden met breien van de kerstballen voor de kerstmarkt 10 december dus kan nog even doorgaan.
Ik probeer op mijn pad te blijven met alles wat er op komt en de lichtpuntjes te volgen die komen gaan en met de mensen die naast mijn mee lopen op mijn pad gaat dit lukken want zonder jullie gaat het mijn niet lukken.
Als ik even niet blog komt het dus even door het dalletje maar komt weer goed!!

6 opmerkingen:

  1. Breiend het dalletje door en de berg weer over. Ik ben benieuwd naar je creaties!
    Sterkte maar weer (en voor Eef ook; poeh, inderdaad balen zeg)!
    Ik denk aan je.
    Liefs,
    Ada (K.)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn meis, dat je genoten hebt van het weekend, en nu maar op naar Sinterklaas.
    Jawel hoor, die suprises komen vast wel klaar.
    Nu maar eerst even heel goed op jezelf passen en doen wat moet, slapen als je slaap hebt.
    Geef er maar gerust aan toe, dan knap je het snelst weer op.
    Dat bloggen komt wel weer.
    Liefs en een dikke kus.
    Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Mo,
    Ondanks dat Eef ons goed op de hoogte houdt, vond ik het fijn je weer gesproken te hebben dit weekend. Ik heb bewondering voor je vechtlust en de manier waarop je je samen met je gezinnetje staande houdt. We blijven voor je duimen.
    liefs Wally

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Monique,
    Goed dat je er nu wat meer aan toe kan geven dit keer. Rust lekker uit van de aanslag op die je weer gedaan hebt op die stomme, foute cellen!
    En voor wat betreft die surprise, deze hulppiet is er as donderdag weer om je bij te staan.
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Monique,

    Wat zijn er toch veel lieve mensen die je bijstaan op je moeilijke pad.
    Ik ben weer even op de hoogte en wens jullie allemaal veel sterkte, en ben in gedachten bij jullie.

    Knuffel Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dikke knuffel en liefs Henny

    BeantwoordenVerwijderen