zondag 6 november 2011

Zondagochtend

Gisteren Lianne der verjaardag gevierd was even lekker druk maar ben blij dat ik samen met mijn zus de wraps en nog wat hapjes kon maken zo had ik toch nog het gevoel dat ik iets gedaan had voor haar verjaardag. Want helpen in de keuken met een rolstoel is niet handig. Ik heb zo toch mijn oudste dochter haar verjaardag gevierd had ik van de zomer niet meer verwacht. Ik ben natuurlijk heel dankbaar dat Hij me toch weer de tijd geeft en nu mijn draagt. De lichtpuntjes als deze heb ik zeker nodig om mijn pad verder te gaan. Deze mooie geluksmomenten wil ik vast houden en van genieten en gelukkig door de hulp van al die lieve mensen mijn zus en Eef die gisteren het grooste deel hebben geholpen zijn onmisbaar om Lianne der verjaardag te vieren. Met hun om mijn ga ik en probeer ik weer elke dag door op mijn pad te gaan al blijven de hobbels niet makkelijk maar niemand heeft een pad zonder scherpe steentjes en ook dan moetje erover heen en blijf je naar lichtpuntjes zoeken zolang we lichtpuntjes blijven zien het mooie van het leven dan gaat dat lukken en bid dat God mijn daarbij helpt en ben
dankbaar dat hij mijn steeds toch weer kracht geeft om van de mooie dingen te genieten.
Eef is nu lopen en wij dames liggen allemaal nog lui te zijn In ons bed,echt zondag.
Fijne zondag allemaal

2 opmerkingen:

  1. respect Monique,geniet van deze mooie zondag X Sacha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk meis, geniet maar van die mooie uurtjes.
    En lekker hoor, samen met jouw dames of kanjers lekker luieren op zondagmorgen.
    Niks mis mee en nog gezellig ook.
    Fijn dat de verjaardag goed verlopen is, ook voor jou.
    Liefs en een dikke knuffel.
    Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen