dinsdag 8 november 2011

De derde week komt eraan na de chemo....

Na twee weken na de chemo gaat het weer beter,en daar geniet ik van,ben minder moe alleen in de ochtend heb ik nog een dalletje en na het eten  tussen de middag met Milou probeer ik even te rustte op de stoel  ga dan zitten en lijkt of ik niet moe ben ,maar slaap dan toch ook wel eventjes.
Mijn arm lijkt met de pijnstilling vooruit te gaan al weet ik natuurlijk niet hoe dat zonder de pijnstilling zou zijn maar dit is al een zaligheid.
Ik probeer weer een beetje afleiding te krijgen en niet te veel met  de kanker in mijn lijf bezig te zijn,ik heb kanker maar wil ook graag nog Monique zijn al weet ik dat de oude nooit meer terug komt maar probeer met mijn beperking ook met andere dingen bezig te zijn.
Een nieuwe bezigheid is breien ,kerstballen deze zijn voor de geldinzameling van de alpdezes welke een aantal dorpsgnoten gaan fietsen en lopen en er zijn  heel enthoisiate mensen in het dorp op allelei manieren geld inzamelen.Ik hoorde van de kerstballen brieien en ben daar ben ik ook mee begonnen het gaat niet snel maar het lukt.]
Op 10 december worden ze op de kerstmarkt verkocht,hopelijk kan ik er een aantal leveren??

Morgen de week doorzagen,Milou een studie dag dus gezellig thuis.

5 opmerkingen:

  1. Fijn meis, dat het weer wat beter gaat.
    Geniet van alles wat goed gaat en van je dagje met Milou en het kerstballen breien.
    Leuke actie..!!
    Dikke knuffel voor jou.
    Veel liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He Monique,

    Wat goed dat je aan het breien bent voor het goede doel. Lekker een beetje afleiding.

    liefs Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je weet altijd weer de lichtpuntjes te creeƫren en te genieten. Fijne woensdag met Milou en succes met het breien. Liefs Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. he Monique,
    tijdje niet gereageerd, lees je site altijd ,maar hoor de verhalen iedere dag van je mannetje dus aardig op de hoogte.jaja de kerstballen we zijn er met z'n allen druk mee bezig om de op de kerstmarkt te verkopen voor de fietsers en lopers.
    Ik hoorde van eef dat het zelfs een goede therapie voor je arm is dus dat is alleen maar fijn.Lieverd hou je taai,je bent enorm sterk dikke knuffel Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat je weer een betere week in gaat. Ik hoop dat het kerstballen breien (geen idee hoe je dat moet doen!) je veel afleiding geeft.

    BeantwoordenVerwijderen