woensdag 4 januari 2012

Het lijf protesteerd?

Sinds maandag heb ik een erg bandgevoel onder mijn borsten,net of mijn BH veel te strak zit nu ook ondanks ik er geen aan heb.Dit had ik al gehad in de nacht maar nu bleef het aan houden.Enorm moe wat mijn zoveel beperkt in de dingen die ik nog kan,ook mijn arm wordt niet beter,dus toch even de huisarts gebeld,kwam eigenlijk heel snel ,meten mijn bloeddruk.Deze was erg hoog en ze vond het beter dat ik even langs het ziekenhuis ging.Mijn zus gebeld en samen naar de SEH .Hartfilmpje gemaakt,bloed geprikt en aan de tensiemeter,bloeddruk was lager dan thuis maar bleef boven de 100 onderdruk.
Uiteindelijk konden ze niets vinden en mocht ik naar huis met misselijkheidtabletjes,ben helemaal niet misselijk wel geen eetlust maar niet misselijk!
Gisteren weer iets minder geslapen overdag dan maandag en de nachten slaap ik ook wel af en toe zweetend wakker en is mijn lijf heel onrustig.
Vandaag weer moe en het bandgevoel blijft,de huisarst belde om te horen hoe het was,komt zo even langs want vind het raar dat ze zo een afwijkende meting had maandag .
Ik wacht af jullie horen het!,
Wat ben ik blij dat ik me het weekend nog goed voelde dat ik alles heb kunnen doen wat ik wilde maar het komt vast weer goed!!

De huisarst is geweest de bloedruk niet zo hoog als maandag maar na wat gepraat te hebben hebben we besloten wel paracetamol te nemen voor de arm en een tabletje om wat rustiger in mijn lijf te worden even proberen misschien nemen de klachten af. We gaan het proberen vrijdag heb ik weer contact met de huisarts.

5 opmerkingen:

  1. Hoi Monique dat is nou weer balen zeg weer die onrust maar goed dat ze je wel goed in de gaten houden (huisarts.
    Maar pak ieder geval je rust en geef hieer ook aan toe.
    Hou je taai en ik zie je.

    liefs Merian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat naar dat je je zo vervelend voelt. Spanning kan ook heel gekke dingen met je maag en bloeddruk doen. Je krijgt zoveel voor je kiezen!!!! Veel sterkte. Liefs Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Monique, wat beangstigend, weer nieuwe klachten. Wel fijn dat de huisarts naar je toe komt en het ook in de gaten houdt. Ik hoop dat de klachten weer over gaan, zodat je nog veel leuke dingen kunt doen met je gezin. Groetjes, Diana

    P.S. Dank je wel voor je berichtje bij mijn weblog :-), de techniek werkt daar gelukkig weer beter.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hé lieverd, wat vervelend allemaal.
    Hoop zo dat het snel weer weg trekt, want je draagt al meer dan genoeg, het moet nu maar weer stoppen, al die vervelende en ziekmakende bijwerkingen.
    Denk aan je en een dikke knuffel.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik hoop zo dat je je snel weer beter voelt. Denk aan je en wil je vanaf hier heel veel kracht, liefde en warmte toesturen!!
    Heel veel liefs,
    Asline

    BeantwoordenVerwijderen