donderdag 5 januari 2012

Nachtje ziekenhuis

Afgelopen nacht heb ik me echt heel naar gevoel de bandpijn om mijn borst was erg waardoor ik eigenlijk vanaf vier uur niet goed kon slapen.Degene die me komt helpen van caryn vond het beter als ik yoch nog een keer contact opnam met de huisarts.zij advieseerde o. De oncoloog te bellen,mijn eigen oncoloog is op vakantie maar de vervanger was ook heel lief en geduldig.Carla is mee gegaan na onderzoek en veel vragen hebben we besloten om eennachtje te blijven nieuwe medicijnen uit te proberen geen ieuwe medicijnen maar de morfinepleister zo te houden een pilletje om te slapen en tegen het geprikkel in mijn handen,dit. Oelt aan alshou het in mijn voeten deed van de zomer onrustig en slapend.Morgen ct scan om te kijken waar het bandgevoel vandaan kan komen vermoedelijk de lever maar eerst zekerheid en dan weer verder kijken.
Ik ga mijn pilletjes in nemen en hopelijk een nacht slapen en morgen weer beter op staan?

7 opmerkingen:

  1. Wat eng, Monique, en wat goed dat je toch naar het ziekenhuis bent gegaan. Ik hoop dat de pilletjes helpen, zodat je vannacht beter slaapt. Ik wens je morgen een goede dag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He meis toch, wat vervelend allemaal.
    Hopelijk gaat het vandaag zeker wat beter.
    Sterkte met de ct scan en mag je weer snel naar huis.
    Dikke knuffel, denk aan je.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jee Monique das ff schrikken, gelukkig ben je in goede handen, hoop dat de scan wat uitsluitsel geeft.

    Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat naar allemaal voor je. Wens je veel sterkte toe. Liefs Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hallo Monique
    we hebben net naar je huis gebeld
    je dochter vertelde dat je in het ziekenhuis was.
    en nog een nachtje moest blijven.
    KOM OP je kan het.
    liefs AAD en Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. lieve monique,

    Misschien even beter,laat weer even goed naar je kijken meissie,spanning kan ook heel veel met je doen zeker na zo'n heftige week na het verlieze van een hele goede vriend.Nogmaals wat een kanjer van een mannetje heb je.Lieverd rust goed uit en we steken de kaarsjes weer aan voor je dikke knuffel anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beste Monique,

    Hoe gaat het nu met je? Ik wil je heel veel sterkte toe wensen.Heb je al uitslagen gekregen? Ben je misschien al weer huis?

    Succes en hou vol,

    Natascha

    BeantwoordenVerwijderen