vrijdag 27 januari 2012

Mijn lijf maakt flinke golfbewegingen

8 opmerkingen:

  1. Lieve allemaal,
    Een hele fijne dag morgen!
    Heel veel liefs van ons,
    Wilfried, Asline, Li Shu en Yao Lin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele fijne dag gewenst morgen! Heerlijk dat je er thuis bij kunt zijn.

    Ik vind het ook goed dat je je arts hebt gesproken en hoop dat je uit het ziekenhuis zult kunnen blijven. Thuis is het altijd beter.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve mensen,een liefdevolle dag morgen,de zon zal schijnen.
    Denk aan jullie.
    Liefs,Lenie kaptein

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Proficiat met de jarige job.
    Pluk de dag meis, en ik hoop dat het zonnetje voor jullie komt schijnen.
    Fijne dag vandaag en morgen lekker uitrusten.
    Dikke knuffel.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een fijne dag voor jullie allemaal,
    Lieve groeten uit limburg,
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Monique,
    Al tijden volg ik je op de blog. Nog niet eerder heb ik gereageerd maar nu ga ik het toch doen. Monique, ik wens je nog veel mooie momenten met je gezin en natuurlijk ook je familie toe. Geniet van alles en iedereen. Ik kan alleen maar een diepe buiging voor je maken, wat een strijd heb jij gestreden! Diep respect. Veel liefde en kracht toegewenst. Marijke van Rijn, dochter van Ome Jan en Tante Riet van Rijn

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lief mooi mens,

    geen bloemen of een kaart. Wel ben je altijd in mijn gedachten, samen met je gezin....kaarsjes branden er veel in ons huis....dat het lichtpuntjes voor je mogen zijn.

    Geniet van de verjaardag van je dochter.

    Liefs,
    Harma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve Monique Wat fijn dat je weer thuis ben.
    Bij je kanjers maar de grootste kanjer ben jij!!
    Hoe je met deze toestand om gaat!Petje af!
    Sterkte en veel liefs Map en Geer

    BeantwoordenVerwijderen