dinsdag 24 januari 2012

Vandaag naar huis

13 opmerkingen:

  1. Lieve Monique, ik vind het fijn dat je naar huis kan, omringd door je kanjers. Ook goed dat de APD nu al kan, dan zit die er maar vast in. Ik hoop dat je niet meer naar het ziekenhuis terug hoeft. Ik denk veel aan je en wens je veel kracht om met je situatie om te gaan. Moeilijk blijft het.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Monique, wat fijn dat je naar huis mag. Lekker bij je kanjers. Weet dat we in ons hart bij jullie zijn.
    Dikke kus, Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Monique,

    ik volg je via blog en door "aftestemmen"
    Fijn dat je naar huis gaat, het bericht waarmee is wat minder.
    We houden contact

    groet Remy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, fijn kan weer even reageren.
    Fijn meis dat je naar huis toe kan, terug naar jouw kanjers.
    Pluk de dag meis, alle mooie dagen zijn jou van harte gegunt.
    En ik hoop dat het er nog heel veel mogen zijn.
    Denk aan je, veel liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Monique,
    Ik ben blij dat je weer lekker thuis samen met je gezin bent!
    Ik wens je heel veel sterkte en kracht de komende periode.

    Veel liefs,
    Shun An, Marcel en Jessica

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Monique,Ik had deze week gewoon de behoefte om je even een mailtje te sturen maar het lukte niet. Al ken ik jullie niet persoonlijk ,maar wij zijn eigenlijk zo verbonden aan elkaar door die rot zieke.Ik wil jou,je man en je kinderen vooral veel sterkte toewensen en hoop dat er toch nog mooie en waardevolle momenten komen en dat iemand jullie de kracht geeft om met deze situatie om te gaan.

    Bert uit Pynacker.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Monique,

    Lekker weer naar huis, geniet van de meiden en Eef om je heen. Denken veel aan jullie, sterkte van ons voor jullie.

    xxxjes Alice

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve Monique,
    Ik ben verbijsterd. Wenste ik je een paar weken geleden vier rustige en ontspannen weken toe en dan lees ik nu over je pijn en ziekenhuisopnames in de afgelopen tijd. En dan ook nog de zeer slechte uitslag. Ik heb even geen woorden meis, maar denk aan jullie.
    Dikke virtuele ((((HUG))))
    Liefs,
    Ada (K)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lieve Monique,fijn dat je thuis bent lekker bij je gezinnetje,wens je veel fijne momenten met elkaar en heel veel sterkte en kracht voor de komende tijd.in gedachten bij jullie.groet plony

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lieve Monique,

    fijn zeg dat je naar huis mag!
    Denk aan je!

    xx Ester
    (Horizon)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Monique,

    We hebben je natuurlijk gemist vandaag op het koor en aan je gedacht met zingen. Wens je morgen een fijne dag met de jarige dochter en een heel fijn weekend met jouw gezin.

    Dikke knuffel Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoi Monique,
    fijn dat je naar huis mag. Ik wens je veel sterkte en kracht toe, ook jou man en kinderen.
    Groet, Anita (buurvrouw Vronie en moeder van Babet die je in afgelopen november 4 jaar geleden in het ziekenhuis kwam bewonderen)

    BeantwoordenVerwijderen