woensdag 15 februari 2012

Even bijkletsen

12 opmerkingen:

  1. Lieve Monique,

    Voor mij ben jij Miss Holland bijzondere vrouwen. Samen met jou belangrijke momenten in ons leven meegemaakt, wat onze band ook zo bijzonder maakt. Jij die ondanks alles zo positief en krachtig blijft. Wat heb jij mij hierdoor veel meegegeven en geleerd....zo dankbaar als jij bent voor alle momenten dat je geniet. Ik ben jou dankbaar voor onze momenten samen.
    Veel liefs,
    xxxxxxx Asline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve dappere Monique,

    Ik denk aan jou en je kanjers!

    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Monique. Al kom ik je niet opzoeken, denk veel aan je. Wat ben je toch een bijzonder mens. Ondanks de moeilijke uren weet je toch de kracht te krijgen om van de dag en jouw kanjers te genieten. Veel liefs Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Monique,

    Fijn om weer even te lezen hoe het gaat, even weer op de hoogte van alles. Moeilijke tijd ook weer regelen en denken voor naar het eind.
    Weet dat we in jullie gedachten zijn en er geen dag is dat ik niet aan jullie en jullie situatie denk.


    Liefs Alice

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha lieve meis,
    Fijn je weer even te lezen.
    We gaan een beetje gelijk op, volgende week krijg ik mijn nieuwe bed, kijk er ook naar uit.
    Geniet van alles wat je kunt doen en alles om je heen.
    Denk aan jou.
    Liefs en een dikke knuffel.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Monique!
    Wauw! wat ben je toch een prachtig en krachtig mens!!
    Ik heb enorme bewondering voor je, zo krachtig, zo eerlijk en zo dankbaar. Je bent niet alleen voor mij maar voor vele een voorbeeld. Dank hiervoor!!
    We denken aan jullie!
    Een dikke knuffel super vrouw!!!
    Liefs Shun An, Marcel en Jessica

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gelukkig weer een berichtje !!Begrijp wel dat het niet beter met je gaat !!!Denk aan je en wens je heel veel kracht en sterkte Monique !!!!Wilma van Meurs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieverd,
    Fijn om weer even wat van je te horen,al weet je dat ik iedere dag op de hoogte gehouden wordt door Eef.Het valt niet mee he?iedere dag een stukje inleveren met alles niet alleen voor jou maar ook voor je kanjers een moeilijke periode.Maar wat zijn jullie sterk om toch zoveel mogelijk de positieve dingen te blijven zien en ervan proberen te genieten.Weet dat
    de kaarsjes blijven branden voor jullie om heel veel kracht te krijgen om met deze moeilijke periode om te gaan.Dikke knuffel Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lieve dappere Miss Holland, wat weet je toch altijd weer de positieve kant van alles te zien. De sneeuw is weg en het voorjaar komt eraan. Vanmorgen heb ik sneeuwklokjes gezien! Ik wens je nog een hele mooie tijd met je kanjers en hoop dat je de morfine nog even lager kunt houden. Liefs, Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi lieve Monique, gelukkig weer een bericht kunnen lezen van je. Zal zeker niet meevallen om iedere keer in te moeten leveren. Maar wat blijf je toch altijd positief, geweldig!! Enne de kaarsjes blijven voor jullie branden vergeet dat niet. Dikke kus, Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lief mooi mens,

    Ik weet eigenlijk niks te zeggen behalve dat ik onwijs veel respect voor je heb!

    Liefs,
    Harma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo monique

    Hier een klein berichtje van een oud klasgenootje en voormalige overbuurvrouw.

    Ik blijf het wonderlijk vinden hoe jij met dit alles omgaat inderdaad het positieve eruit halen dit is een gave die je hebt of niet!gelukkig heb jij deze gave hiermee ben jij zover gekomen en kunnen anderen nog heel veel van leren

    Geniet nog van jouw kanjers en van de mooie momenten en van alles wat er om je heen gebeurd wat mij betreft nog heel lang zet hem op meid jij kan dit!!

    Groetjes Yvonne Hendriks Corstens

    BeantwoordenVerwijderen