zondag 19 februari 2012

Weekend is weer bijna voorbij

6 opmerkingen:

  1. Wat een mooi weekend en wat fijn dat je bij het turnen kon zijn. De actiefoto's zijn indrukwekkend! Heel veel sterkte gewenst voor deze nieuwe week en veel mooie momenten met je kanjers.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Monique,
    Fijn dat je weer een stukje hebt geplaatst en nog beter om te zien dat je geniet van je gezin en familie. Erg goed van Milou en ja, je hebt 2 super sport kanjers van kinderen. Knap hoor!! Feliciteer Milou van ons.
    Liefs Ada, uit Aruba

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn meis, dat je toch ondanks alle narigheid zo kunt genieten van elke dag met zijn hoogtepunten.
    En van jouw kanjers, die ook hun topprestaties leveren.
    Pluk elke dag meis,en geniet van alles wat mogelijk is.
    Liefs en een dikke knuffel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk dat jullie zo'n fijn weekend hebben gehad. Hier schijnt op dit moment volop de zon, dat de zon deze week mag blijven schijnen en jullie weer mooie momenten geeft. Vanuit Lievelde sturen we jullie alle warmte en liefde toe!
    Wilfried, Asline, Li Shu en Yao Lin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi lieve Monique, wat een prachtige foto's van zo'n lief mannetje. Feliciteer Milou maar met haar geweldige prestatie, wat mooi dat je erbij kon zijn, was genieten natuurlijk. Dat je moe bent na zo'n weekend is niet zo gek natuurlijk, rust lekker uit en geniet van je kanjers.We denken aan jullie. Dikke kus Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik vond het heel fijn dat ik je zaterdag tegenkwam bij de gym. Ik hoopte al dat ik je een keer zou tegenkomen zodat ik je kan laten weten dat ik heel veel aan je/jullie denk. Ik lees je blog elke week en heb grote bewondering voor je kracht en je positiviteit. Je bent een mooi mens. Veel liefs,
    Marlies K.

    BeantwoordenVerwijderen