zaterdag 25 februari 2012

Weekend

4 opmerkingen:

  1. Lieve Monique,
    Via e-mail kreeg ik geen reactie en nu, uiteindelijk (via het koor), kan ik je volgen op je blog.
    Indrukwekkend om te lezen. Ik denk vaak aan je en wens je veel licht en kracht.
    Dikke kus van Anita
    (collega Inloophuis Haaglanden)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag lieve meis,
    Fijn dat we toch weer iets van je mogen lezen.
    Ja ik snap dat het allemaal erg vermoeiend is.
    Ik hoop dat je goed ingesteld raakt en dat de pijn verminderd.
    Geniet van jouw kanjers meis.
    Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Monique, Wat moet je veel inleveren, maar ook dan geniet je weer van alle pluspunten. Wat heerlijk zo'n mooi rapport van Lianne. Veel sterkte mooi mens. In gedachten bij jullie. Veel liefs Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Monique, alle begrip dat je lastig iets kunt typen. Ik ben (met jou) blij om Liannes mooie rapport. Ik hoop dat de pijnstilling voor je werkt, zodat je daar geen last van hebt.

    BeantwoordenVerwijderen