maandag 26 maart 2012

Lenteweekend

9 opmerkingen:

  1. Geen wonder dat het bommetje wel eens barst voor Lianne. Ze zal het wel fijn gevonden hebben dat je met je zus bij de wedstrijd was.
    Heerlijk weer de tuin zo mooi, hier ook genieten van de natuur op ons terras. Hoop dat je druppels en zalf voor jouw ogen goed zullen helpen. Lieve groetjes terug en veel zonnestraaltjes ook voor jullie allemaal. Liefs Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Monique, fijn weer wat van je te horen. Ja het weer is geweldig, dat doet een mens zo goed.
    Lieve groeten,
    Jos

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo is het meis, deze dagen met al dat mooie weer zijn zeker een kadootje.
    Geniet volop..!!
    Duim je vandaag een beetje, spannende dag...
    Dikke knuffel en veel liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig weer he, fijn dat je zo'n mooie bloeiende tuin hebt. Ons balkon is nog erg kaal, maar ik wil binnenkort ook weer wat dingen bijhalen. Het staat zo gezellig!

    Wat rot voor Lianne, dat gescheld. Ik vind dat een teamleider (van de tegenstander) daar ook een taak heeft, dat taalgebruik is gewoon kwetsend. Die coach zou er wat van moeten zeggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Monique,
    dit gedichtje kwam ik tegen en moest natuurlijk aan jou denken, iemand zoals jij die zo dapper samen met haar kanjers door deze bijzondere dagen gaat. Zo samen genieten, maar ook zo dubbel tegen de achtergrond altijd de tijd die ook zal komen.

    De buitenwereld is op afstand.
    Het zonnelicht is voor jou nog niet van kleur vervaagd.
    De dagen rijgen zich aan één soms daagt het duister.
    Dit alles is geleidelijk ontstaan.

    Door de ziekte die je in je draagt



    Het nare bericht zo kil gesproken
    Een boodschap zonder enige taal
    De verdoving die er voelbaar was
    Gaf geen vervolg op jouw verdere verhaal



    Tijd is niet meer volop aanwezig
    Maar het einde ook nog niet bepaald

    Elke dag geplukt en genoten
    Wordt een mijlpaal weer behaald



    De wereld draait als nooit te voren
    De mensheid gaat, maar zonder jou
    Jouw aanwezigheid in deze drukte

    Wordt langzaam maar zeker afgebouwd



    Vertrouwen en kracht zijn grote waardes
    Waardoor je misschien acceptatie vindt

    Waar samenzijn en harmonie
    Het levenstuk vormen waar liefde begint



    Liefde en rust voor de dagen die komen
    Warmte en aandacht tijdens elk moment
    Waardoor je hopelijk door vrede omgeven
    Nog vele waardevolle gelegenheden kent

    met al die lieve mensen om je heen zullen er nog vele waardevolle momenten komen.

    sterkte en Gods nabijheid gewenst

    lieve groet
    Adri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Monique fijn dat je zo geniet van het mooie weer!!
    En van de voetbal en je tuin.En de dingen er omheen.
    En dat je dat nog lang daar van mag genieten!
    Een zonnige groet uit Den Hoorn knuffel Map en Geer

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik weet zeker dat de zon speciaal voor jou schijnt!
    Dikke kus.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Monique,

    Ik wil je even bedanken voor je lieve kaart en ik gun je nog veel mooie kadotjes,geniet ervan.

    een vriendelijke groet vanuit pynacker.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lieve Monique
    Het is al laat, maar ik moet zo vaak aan je denken en het is al zo lang geleden dat ik een kaartje heb gestuurd. morgen een extra zangrepetitie, want het is weer de 5e vrijdag. ik zal goed mijn best doen en je bent in gedachte bij ons. we vinden het heel jammer dat je niet meer mee kan zingen, je genoot er altijd zo van.
    ik heb een heel hectische tijd achter de rug, want ik had de zorg voor mijn moeder, maar die hebben we inmiddels verhuisd naar de Ark hier in Wateringen . zij is nu ziels gelukkig met haar huisje.
    Wat minder leuk is dat een vriendin 2weken geleden is overleden. Ze was zo ziek dat het voor haar een verlossing was.Maar erg Verdrietig allemaal.
    ik begreep dat je lekker van het weer en de natuur kon genieten. heb je genoeg mensen om te lopen? anders wil ik je best rijden hoor!
    wat rot dat je zo last hebt van je ogen. Het zit ook niet mee hè.
    lieve Monique ik wens je heel veel sterkte ook voor je man en je kanjers!
    dikke kus en tot horens. liefs José Sewalt

    BeantwoordenVerwijderen