maandag 2 april 2012

Mijn laatste stukje per ongeluk verwijderd

5 opmerkingen:

  1. Geeft niks lieverd, ik plaats gewoon opnieuw een reactie, en het gedicht heb ik ook nog dus krijg je opnieuw.
    Ik hoop dat je er een mooie week van kunt maken.
    Liefs en een dikke knuffel.


    INDIEN IK JE KON DRAGEN……


    Indien ik je kon dragen
    over diepe grachten
    van je gesukkel en je angsten heen
    dan droeg ik je
    uren en dagen lang

    Indien ik de woorden kende
    om antwoord te geven op je duizend vragen
    over leven, over jezelf
    over liefhebben en gelukkig worden
    dan praatte ik met je
    uren en dagen lang

    Indien ik genezen kon wat omgaat in je hart
    aan onmacht, ontevredenheid
    en onverwerkt verdriet
    dan bleef ik naast je staan
    uren en dagen lang

    Maar ik ben niet groter
    niet sterker dan jij
    en weet niet alles
    en ik kan niet zoveel
    ik ben maar een vriend op je weg
    al uren en dagen lang

    En ik kan alleen maar hopen
    dat je dit weet:
    je hoeft nooit alleen te vechten
    of te huilen
    als je een vriend hebt
    voor uren en dagen lang
    © San Nevelsteen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. monique,
    voor jullie allemaal fijne paasdagen met veel zonnestraaltjes.Als ik jou blog lees denk ik :wat is genieten toch eenvoudig,we vergeten het zo vlug.....
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goede paasdagen en veel lichtpuntjes toegewenst. Liefs Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Monique, ik hoop dat mijn reactie nu wel verschijnt, want dat ging helaas al verschillende keren mis. Bij deze wens ik je in ieder geval hele fijne Paasdagen met Eef en de kinderen. Ik steek een kaarsje voor je op in de Paaswake.
    Lieve groet,
    Ada (K.)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Monique ik hoop dat ik het goed doe hen nog nooit iets op een blog gedaan.Ik kan nu volgen hoe het met jou gaat. Gelukkig dat de pijnstilling goed werkt. Het is nu weer even koud maar het zal vast weer mooi weer worden. groetjes anja (gastvrouw inloophuis)

    BeantwoordenVerwijderen