donderdag 12 april 2012

Het gaat goed met een mlg.meer

6 opmerkingen:

  1. Ik weet dat het moeilijk voor je is.
    Maar goed gedaan meis, dat is ook goed voor jezelf zorgen. En hoef je niet steeds bij te spuiten.
    Ik hoop zo dat je samen met jouw kanjers een heel mooi weekend tegemoet gaat.
    Geniet er maar volop van meis.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat goed om weer van je te lezen, Monique en natuurlijk wil je niet ophogen, maar als het minder pijn geeft is het wel beter. Eef kan je vast bijpraten over de turnwedstrijd. Zo jammer dat je niet zelf meer kunt gaan, maar ze gaat het vast geweldig doen, die sportieve dochter van je. Ik wens je veel mooie momenten toe en lees gauw weer bij je!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lief mooi mens,

    Ik kan alleen maar mijn diepe respect voor je uiten!!!

    Liefs,
    Harma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie dag vandaag meis, samen met jouw dochter die het vormsel mag doen.
    Proficiat voor haar en jullie allemaal.
    Liefs en een dikke knuffel.

    PS Mooi en gezellig zomers heb je het hier gemaakt...!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. monique,topper,ik wens je een mooi weekend,en laat die morfine zijn werk maar doen!!
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Veel sterkte. Blijf je bewonderen wat je er toch steeds weer uit weet te halen. Dikke knuffel Henny

    BeantwoordenVerwijderen