donderdag 17 mei 2012

Ik weet niet of ik gisteren heb geschreven maar anders is het weer weg??rs is her eeer ee

Vandaag weer slaapdag,heel vervelend,wel gezellig eef thuis en visite.Ik wil jullie allemaal zien maar weet ook dat,dat niet mogelijk,maar weet dat ik veel aan jullie denk jullie moeten echt genieten van alle mooi dingen in het hemelvaartweekend hopelijk hebben we mooi weer kunnen we even buiten zitten en wandelen. Ik hoop dat ikmoregen in staat ben om naar buiten te kunnen en te genieten van de voovrjaarstuinen en slootkant met al die velbloemen.milou gaat op kamp in de vroegte dus pakken met papa weer zoiets om los te laten hoop dat het lukt bij hun hebben nogal ebems hu,n eigen iedee. Met mijn is het niet alles veel slapen maar daar heeft Milou geen last van denk ik? Deze dag was eigenlijk slecht ik hoop dat het morgen weer beter gaat eerst weer een nacht slapen ik hoop en bid daarvoor en hoop dat ook jullie de kaarsjes lsten brandden.

13 opmerkingen:

  1. Mijn kaarsje brandt voor jou lieve meis.
    Geniet van de goede momenten, meer hoef je niet te doen.
    Hoop dat jij je vandaag weer wat beter voelt.
    Lieve groet en dikke knuffel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Monique, de kaarsjes branden steeds voor jou. Ik denk veel aan je en wens je veel sterkte op de moeilijke weg die je moet gaan,
    Nel van der Linden

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Monique,
    Het kaarsje brandt hier de hele dag voor jullie. Hoop dat het vandaag weer beter gaat en dat je kunt genieten van al het moois buiten. In gedachten veel bij jullie. Ik hoop dat het een fijn weekend wordt en dat je lekker naar buiten kunt. Zal hiervoor speciaal voor jou een kaarsje extra aansteken. Monique heel veel kracht en liefs toegewenst. Weet dat ik veel aan je denk.HVJ xxxxx
    Dikke knuffel,
    Asline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Er gaat af en toe iets niet goed met de berichtjes aan jou, hoop dat deze wel aankomt. Denk heel veel aan je en wens je veel kracht toe. Hou de kaarsjes brandend. Liefs Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Monique,

    Ik ben vandaag naar de kerk gegaan,omdat ikzelf ook in een kerkkoor lid ben geworden.Ook voor jullie gebeden dat je nog lang kan genieten van alles in het leven en gezin en familie.
    Veel kracht toegewenst en ik heb kaarsjes aan voor je en denk veel aan jullie.
    Groetjes van een klasgenoot.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Monique,
    het weer is mooi ik hoop dat je ervan hebt kunnen genieten.
    weet dat ik aan je denk...
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Monique, ik heb even niet gereageerd, maar wel veel aan je gedacht. Ik hoop dat je veel warmte en liefde krijgt van je gezin (maar dat weet ik eigenlijk wel zeker!) en op wakkere momenten ook echt wakker kunt zijn. Ook hier wordt aan je gedacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve Monique We hopen dat je nog genoten heb van het mooie
    hemelvaart weekeind!Wij wensen je dat je nog veel van die
    zonnige toe.Veel liefs en de kaarsen blijven branden!
    Tante Map en Ome geer

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lieve Monique,

    Ik heb hier de hele dag een kaarsje branden voor jullie.
    Ik hoop dat het een goede week mag zijn voor je, Monique en je man en je dochters. Monique, heel veel kracht deze week en ik denk veel aan je.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lieve Monique,in gedachten bij jou heel veel sterkte,leuke foto,s van de high tea.brand een kaarsje voor jou.gr plony

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is al even stil, Monique. De stilte maakt me ongerust. Ik hoop dat je naar omstandigheden een goede week hebt gehad. Ik wens je een goed weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Liece Monique, ook ik denk veel aan je, heel veel sterkte voor jou en je gezin. Ria Suijker

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wou je alleen maar even laten weten dat ik aan jullie denk.
    Liefs,
    Ada (K.)

    BeantwoordenVerwijderen