maandag 28 mei 2012

Dat is lang geleden dat ik geschreven heb maar het wordt werdt,aanzinelijk minder dan de vorige blog berichten,de energie voordit soort dingen zijn. Minder, Inmiddels is het bed beneden campere we in dem kamer. Eten we met bord op schoot om zo dicht mogelijk bij elkaar te zijn Doche boven. Alleen ik niet wordt op bed gewassen door eef ,jolanda of wijkverpleeging.Deze week komt de man voor het gehoorapperaat, Wat Ik doe weining als wakker ben.hopelijk kan ik van de week meer doen De meisjes Gisteren en vabdaag in De vaart gezwommen,ouderwestse tijden Ik vond daar vroeger niets ,vies en eng daar hou je niet van als kraamverzorgende. Inmiddels gaat hetleven door en krijgen we een nieuw leventje erbij in de familie,gefeliciteerd Amanda,Ray.opa en oma.Vanmiddag was Yvi hier nog om mij wakker te maken? Was weer even bij praten,ik moet zeggen d at ik niet altijd kan en wil praten aan de telefooon dus wie er daninhuis is het overneemt,sorry maar dat is,jullie lieve woorden blijven enorm welkom en steunvol in deze moeiloelijk tijd,met jullie aan onze zijlijn Moet ik nog een stuk verver komen,, Geniet van de mooie dingen van het even geef elkaar iefde,hoop en geloof in de toekomst.. ik ben ietss vergeten te schrijven ,mijn schoonzus kwam vrijdag anbvond met een dvd van scho met de oenfenning van de mucical dit hadden ze mooi geregeld,nu kan ik ook alvast kijken dit is het super gaaf em spaning mj Minder narrlijk wil ik meer maar dit is echt gaaf om te hebben,wie erook heeft meegeholpen onmhhwijsn dankbaarzijn zijn wij.

12 opmerkingen:

  1. Marjolijn28 mei, 2012

    Hoi lieve meis,
    Blij weer een stukje van jou te lezen.
    Heb veel aan je gedacht de laatste tijd.
    Fijn dat er toch met regelmaat lichtpuntjes voor je zijn, tussen het slapen door.
    Geniet daarvan lieverd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Monique, wat fijn om weer iets van je te lezen. Goed geregeld met die schoolmusical, geweldig dat je er zo op deze manier naar kunt kijken. Ik ben blij dat je lieve mensen dichtbij je hebt en jullie nog samen kunnen zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Monique,Eef en dochters,

    Zaterdag heb ik meegeholpen met de vuurdoop in Rotterdam. Er waren veel vormelingen gekomen
    uit heel Nederland.
    Dat was een heel mooie dag voor iedereen die mee hebben geholpen.
    Ik hoop dat je nog veel mooie momenten mag hebben en beleven van de natuur en je familie.
    Een klasgenoot.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Monique,

    Fijn om even iets van je te horen. Alle gewone dingen worden moeilijker, wat moeilijk om dat steeds te accepteren! Sterkte Monique, fijn dat jullie rustig samen kunnen zijn als gezin. Dat is het belangrijkste,
    veel liefs.

    Jos

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Monique, ik denk aan jullie en heb groot respect voor jullie!
    Heel veel liefs Jessica

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Monique,

    Via Mariska worden wij op het werk op de hoogte gehouden en weet dat wij allemaal meeleven met jou en je gezin. Wat moet je veel inleveren, maar wat is het mooi om te lezen dat er mensen zijn die goed meedenken en dan het oefenen van de musical op dvd zetten. TOP!
    Monique, ik wens je veel sterkte en denk aan je.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Toch weer een stukje op je blog geschreven.!!!! Wat ben je toch weer een doorzetter. Wat een leuk idee van school om de DVD van de musical voor je mee te laten nemen door je schoonzus. Kan me voorstellen dat je dat gaaf vind. Veel liefs Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve Monique Eef en Lianne en Milou,
    Ook ik was blij weer een stukje van je te lezen,toch weer de kracht om dit te doen je bent echt een doorzetter.Iedere keer een stukje inleveren maar toch tussen al dat slapen door van de positieve momenten weten te genieten.Je energie alleen nog maar gebruiken voor de mensen die jij belangrijk vind is erg goed van je.
    Lieverd ik neem je in gedachten mee die berg op volgende week opgeven is geen optie voor me.Alle kaarsjes blijven branden voor je dikke knuffel Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lieve Monique, blij weer even iets van jou te lezen.
    Denk aan jullie, sterkte.
    Liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beste Monique,
    Ik vind het ontzettend knap hoe je bent, een echte doorzetter.
    Nu kan je mooi de DVD kijken van de musical. Heel veel geluk met je gezin en veel liefs, Thea.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lieverd,

    Wat fijn weer wat te lezen over jou!!
    Je bent ook echt eenndoorzetter meid.
    De kaarsen blijven voor jou, Eef, Lianne, Milou en iedereen die jou dierbaar is branden.

    Dikke kussssss
    Monic xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. lieve Monique,weet we veel aan jullie denken......in Italie heb ik elke dom,cathedraal aangedaan die ik tegenkwam en branden er veel kaarsen voor jullie liefs Sacha

    BeantwoordenVerwijderen