zaterdag 2 juni 2012

Een paar mooie momenten

Een berichtje over hoe het nu gaat is lang geleden maar het is op het ogenblik wel wat zwaarder an het worden en moet ik mijn energie verdelen.voor zover ik dit kan verdelen.ik heb vandaag stukjes meegegeven aan de alp de zus lopers,mijn broer,schoonzus zwager. Mijn zus en zwager liepen vandaag in belgie een wandeltoccht ,mijn broer heeft handtekening soort van en mijn broer een pasje met fotos een kaars welke hij op de berg aansteekt als het goed is komen hiervan nog fotos bij op de site .Het schrijven gaat moeizaam maar ik weet dat ik niet alleen loop deze weg al is hij best wel zwaar aan het worden maar ool God zal mijn dragen en de weg wijzen,hopelijk tot morgen wacht de foto maar af!!!

2 opmerkingen:

  1. Lieve Monique,
    Fijn dat je toch nog wat op je blog kan plaatsen! Hoop dat je het met veel pijnstillers goed kan volhouden. Ik kan me heel goed voorstellen hoe zwaar deze weg voor jou en je gezin is. Leuk ook de foto's van je kids. Nog een leuk nieuwtje vanuit Aruba, Feyo mag uitkomen voor jong Aruba! Onze China kids, voetbalkanjers. Leuk hè? Knuffel voor jou en je gezin. Liefs Ada

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie gedachte is dat en mooie foto's van de Alp Duez. Vier scholen uit Nootdorp hebben ook gelopen of gefietst doen ook mee a.s. donderdag 7 juni.Heel veel succes en wij denken aan jullie en branden kaarsjes voor jullie Monique en de mensen die meedoen in Frankrijk.
    Groetjes Thea.

    BeantwoordenVerwijderen