woensdag 13 juni 2012

Even bijpraten

Na een tijdje weer niks gehoord te hebben ga ik nu vertellen hoe het is eigenlijk lig ik de hele dag in bed wordt ik gewassen en aangekleed door EEf en mijn zus en de wijkzorg Het eten gaat nog goed Iets lekkers bij de koffie sla ik niet af hoor Visite vind ik gezellig maar is erg vermoeiend , dus dit proberen we een beetje te beperken dus graag eerst van te voren bellen ,maar kaartjes blijf ik heel fijn vinden Mijn gehoor en gezicht vermogen worden wel steeds minder De pijn is goed onder controle te houden De meiden zijn aan het laatste stukje van het schooljaar bezig ze doen het enorm goed ondanks alle spanningen in huis Lianne heeft volgende week de proefwerkweek dus spannend ,milou is vol op aan het oefenen aan de musical Ze doen het super zo zijn jullie weer een beetje bij gekletst en ga ik het weer proberen een beetje bij te houden maar soms heb ik echt hele slaapdagen en dan komt er niets van maar dat begrijpen jullie wel Geniet van het leven en wat op je pad komt ook als het soms niet makkelijk is Liefs monique

11 opmerkingen:

  1. Lieve Monique wat fijn om weer wat van je te
    horen.De kaarsjes branden nog steeds!!!!
    We hebben voor jou ook novenen kaarsen!!
    wanneer komt het gelegen om ze even aftegeven?
    Liefs Map en Geer

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Monique,
    Het valt ook niet mee, maar je doet het ontzettend goed vind ik. Je houdt nog steeds contact en dat vind ik toch heel knap van je.
    En nu komt er toch nog een gezellige tijd voor je met de musical voor de boeg en wij doen nog wel een paar kaarsjes aan voor jullie Monique en Eef en je dochters.Groetjes Thea.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Monique, fijn weer je verhaal te lezen. Wat heerlijk dat de meiden het ondanks alles zo goed doen op school. Je blijft mijn voorbeeld qua kracht. Liefs Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha meissie, fijn om weer even wat van jou te lezen.
    Fijn dat het eten goed gaat en zeker iets lekkers bij de koffie.
    Dat zijn toch kleine dingen om naar uit te kijken.
    Knap hoor van jouw meisjes, dat ze ondanks alle spanning het zo goed doen, het is voor niemand makkelijk.
    Lieverd geniet van alle lieve, leuke, gezellige momenten die zich voordoen, zelfs van de slaapuurtjes. Je hebt ze gewoon nodig op dat moment.
    Op afstand denk ik heel veel aan je.
    Veel liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Monique,
    ik leef erg met je mee. Weet dat je al een poosje niet meer in het ziekenhuis komt, maar onwillekeurig toch telkens geneigd om even te kijken of jij er misschien ook bent. Vandaag zelf geweest, mag morgen geen chemo omdat mijn bloedwaarden niet goed zijn en de chemo niets doet. Langzaamaan worden mijn mogelijkheden in behandelen ook steeds kleiner. Slik ook steeds meer pijnstilling, vaak ook te moe om wat te doen. Lig veel in bed of op de bank. Vanwege ontstoken nagels sinds vrijdag alle nagels van mijn tenen af. Ben ik blij mee, hopelijk geen last meer van ontstekingen daar. Net als jouw dochter is mijn Fabian ook druk aan het leren voor proefwerken volgende week en ook deze week trouwens. Leuk dat je de musical van je dochter kan bekijken op DVD. Voor mijn jongste duurt dat nog een paar jaar, en ik hoop daar nog steeds bij te kunnen zijn, maar dat lijkt niet meer zo realistisch. Hij gaat in ieder geval naar groep 5. Ik denk aan je en bid voor je en brand ook voor jouw een kaars!
    Groetjes Nicoline (lotgenoot uit ziekenhuis)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Monique, ik ben blij om weer van je te horen. Ze zorgen allemaal goed voor je en wat geweldig dat je dochters het zo goed doen op school. Dat zal niet meevallen en toch doen ze het maar. Ik wens je een goede week.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Monique,

    Knuffel, en ik denk vaak aan jullie.

    Liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Monique,
    Nu een paar mooie dagen in de maand juni. Fijn dat je het toch nog kan volgen wat er allemaal gebeurd met jou en leuk de musical van je dochter Milou. Mooi idee om er toch nog wat van te zien. Wij houden kaarsjes aan voor jullie gezin en familie.
    Nog een gezellig weekend en vaderdag,
    Thea Overgaauw.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lief, mooi mens!

    Fijn om van je te horen!

    Liefs,
    Harma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. lieve Monique, dapper mens bijzondere vrouw, bijzonder mens,een heel bijzondere vrouw, fijn dat je er bent,zie aan je mail dat het niet zo geweldig gaat. Heel veel moed en energie gewenst.
    dikke knuffwl Adri

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind het niet niks allemaal Monique; hele dagen in bed, minder kunnen horen en zien. Maar gelukkig wel pijnvrij. En dan ook nog de kleine lichtpuntjes kunnen blijven ervaren en daarover schrijven; bewonderenswaardig!
    Lieve groet,
    Ada (K.)

    BeantwoordenVerwijderen