maandag 18 juni 2012

Weekend weer voorbij

De pijn in me botten is redelijk te doen met een pijnstiller. Vandaag is de escapes zijn verhoogd zodat ik iets meer kan nemen in een uur als ik pijn heb. Tot nu toe heb ik dit nog niet nodig gehad. Lianne is vandaag begonnen aan haar proefwerkweek. Best spannend. En de jongste is een klassenfeest aan het organiseren. Vandaag ben ik bijna de hele dag wakker geweest maar daar tegenover heb ik zondag bijna de hele dag geslapen. Verder lig ik een beetje in me bedje. Ik slaap 's nacht goed. Ik wens jullie allemaal een hele fijne week.

7 opmerkingen:

  1. Gelukkig dat de pijn te onderdrukken is voor. Veel succes voor Lianne in haar proefwerkweek en het klassenfeest is natuurlijk ook heel belangrijk.
    Fijn dat je 's-nachts ook goed slaapt. Denk aan je en stuur je veel liefs Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat doen je meiden het goed en wat ben ik blij om te lezen hoe het met jou gaat. Geen pijn en nu weer iets meer wakker, maar gisteren een slaapdag. Ik wens jou ook een hele mooie week met veel geluk van je gezin op je wakkere momenten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn, dat de pijn onder controle is.
    Ja, drukke tijden voor de meisjes deze laatste school weken.
    Geniet van de kleine dingen meis.
    Ik hoop ook voor jou dat het een mooie week mag zijn.
    Veel liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Monique
    Vrede en alle goeds, deze lieve Franciscaanse groet wil ik je meegeven, van de zusters deze waardevolle wens geleerd, zij geven deze groet mee aan elkaar en anderen, bij feestdagen en gewone dagen, bij ziek en gezond zijn, bij werken en vakantie, bij alle dagen die iemand door maakt, zij geloven ook dat Hij met je meegaat, ik wens Zijn liefdevolle nabijheid toe, lieve groet Adri
    Adri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Monique,succes Lianne met je proefwerkweek.Mijn dochter heeft deze week ook proefwerkweek.
    Nog veel te doen voor een klassenfeest, maar wel leuk. Ik hoop dat het deze week nog een beetje gaat, Monique. De kaarsjes branden voor jullie en bidden voor een goede week,Monique en familie.
    Groetjes Thea.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat fijn voor je, dat het allemaal nog goed te doen is en jij zo vanuit je bed jullie meiden kan blijven volgen. Ff spannend zo'n proefwerk week en ook een klassenfeest,ook natuurlijk superspannend. Wij hier met z'n allen denken aan jnou en wensen je ook een hele goeie wakkere week toe.
    Nina, Jessie,Esmee en Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ha Monique,
    Fijn om weer wat te lezen van jou en je gezin.
    Ik wens jullie allemaal een mooie week toe.
    weet dat ik aan je denk.....
    Els

    BeantwoordenVerwijderen