maandag 2 juli 2012

laatste bericht van Monique

Hallo, alle blogvolgers van Monique haar blog .

Hier een laatste bericht in naam van Monique ,
Monique heeft vrijdag zo genoten van de musical van Milou , ze heeft echt alles heel goed  kunnen volgen via de live verbinding , dit vond ze geweldig .
De zaterdag ochtend hebben we een zeer bijzondere ochtend mee mogen maken Eef en Jolanda ,
dit is iets wat we heel lang in onze gedachten houden en nooit zullen vergeten .
Daarna kreeg Monique erg veel pijn en ging het erg snel achteruit .
In samenwerking met de huisarts is ze door de pijnmedicatie toch rustiger geworden ,
waardoor ze zondag in diepe slaap was , omringd door haar kanjers en familie .
Maandag ochtend om 9.27 uur 2 juli is Monique rustig ingeslapen .

Hiermee sluiten wij het blog ,

En zoals Monique altijd zei


PLUK DE DAG .......

9 opmerkingen:

  1. Afscheid nemen
    is met zachte handen
    verpakken van gedachten
    tot mooie herinneringen

    Afscheid nemen
    is met voorzichtige handen
    meedragen van die herinneringen
    die je voor altijd wilt bewaren

    Lieve groet,
    Ada (K.)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beste Eef, Milou, Lianne en verdere familie en vrienden van Monique, gecondoleerd met haar overlijden.

    Geen pijn meer en omringd door iedereen van wie ze hield. Ik wens jullie heel erg veel sterkte toe.

    De afgelopen jaren heb ik meegelezen op dit blog. Ik vond het mooi om te lezen hoe Monique ondanks de borstkanker alles probeerde mee te maken van de meiden. Ik vind het heel bijzonder om te lezen dat Monique de musical van Milou nog heeft kunnen zien en wat mooi dat er voor verbinding was gezorgd.

    Heel veel sterkte gewenst van een meelezer.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beste Eef, Lianne en Milou,

    Weken was ik bang voor dit mailtje en nu staat het er.
    Monique, met wie ik voor het eerst sprak hoog in de lucht, in een vliegtuig op weg naar China, is er niet meer.
    Het is nog moeilijk te geloven. Mijn gedachten zijn steeds bij jullie.
    Jos van Sonderen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat Monique nog zo heeft mogen genieten van de musical.
    Maar nu de strijd gestreden.
    Sterkte voor jullie allemaal, met dit grote verlies.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beste Eef, Lianne, Milou en familie.

    Sterkte met dit grote verlies.

    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dag Eef,lianne en milou....
    wat jammer dat we afscheid moeten nemen van zo`n pracht mensen-mens.
    bedankt voor de kaart,we zetten alles op alles om dit laatste stukje mee te lopen.
    voor jullie hoop ik dat er iets van de strijdlust van monique in jullie is gaan wonen,dan komen jullie samen een heeeeel eind.
    lieve groeten, els

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vanavond sloeg ik de krant open en zag ik Monique daar op een foto staan, met een lieve glimlach op haar gezicht. Het bleek de bekendmaking van haar heengaan.
    Ik zal me Monique blijven herinneren zoals ze op de foto staat: lief en warm; jullie vrouw en moeder die zo bij jullie hoort maar waar je afscheid van moet nemen. Sterkte en lieve groet,
    Ineke Groen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jammer dat wij afscheid nemen van een prachtige vrouw. Maar wel mooi dat ze de musical van Milou nog heeft mogen beleven.
    Gecondoleerd met het verlies van je vrouw en moeder, Eef, Lianne en Milou en sterkte.
    Lieve groet,
    Thea Overgaauw-van Paassen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beste Eef, Lianne en Milou

    Hoorde vandaag van het overlijden van Monique.
    Ik ben een oud collega uit het SFG en volg haar blog vanaf dat ze gestart is. De laatste berichten deden al vermoeden dat ze nu toch ingehaald zou worden door haar ziekte. Ondanks dat je het verwacht, blijft het iets wat hard aankomt.
    Monique was altijd zo positief en wilde nog zoveel...
    Uiteindelijk heeft ze nog veel uit het leven kunnen halen samen met jullie, haar kanjers!!
    Ik wens jullie heel veel sterkte met dit grote verlies.

    Tineke.

    BeantwoordenVerwijderen