donderdag 13 november 2008

13 november 21.30

Het gaat nu hard met mijn haar vanavond al heel veel losse haren als je het aanraakt ook de dames hebben even mee gekeken en wilde allebei even aan mijn haren trekken, plukjes met haar als je er een klein beetje aan trekt,maar het geen pijn doet dat vonden ze wel raar Even aan kijken en anders wordt het mijn nichtje bellen en dan moet het eraf,want als je allemaal haren verlies is echt smerig overal haar te vinden.Dacht zelf dat het er de tweede kuur uitviel,maar dat zal ik wel mis hebben.Toch wel weer raar maar ik weet dat de haren weer terug gaan komen Lianne wist zich nog de zachte donshaartjes te herinneren.
Vanochtend op de afdeling geweest,ontslagpapieren gemaakt,koffie gedronken en met wat collega's gepraat.Op de fiets geweest en vanmiddag wezen wandelen met Laura 5 kwartier was heerlijk weer maar moest wel even kwartiertje bij komen toen ik weer thuis was.Lianne moest vroeg trainen zodat we lekker met zijn 4 konden eten,draadjesvlees vinden ze zo lekker.Avondje op de bank gehangen met Lianne tegen mijn aan en Milou was spelletje aan het doen,is al helemaal zenuwachtig voor zaterdag de intocht van Sint ze is nog vol van geloof,al heeft ze wel haar ideeën over van alles de hulpsint en welke nu de echte is.

3 opmerkingen:

  1. Hoi Monique,

    Elke dag kijken we weer even hoe het met je gaat.
    Fijn om je zo te kunnen volgen.
    Jammer dat je haar nu al gaat uitvallen. Maar we vinden het knap van je dat je zo positief en sterk bent.

    groetjes Berry en Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier een berichtje uit Wondelgem. Ik (en Orlando en de meiden natuurlijk ook) leef heel erg met je mee. Ik moest even bijkomen toen ik het berichtje van Alice doorgemaild kreeg. Iedere dag heb ik aan je moeten denken. Het is gewoon oneerlijk. Toen wij elkaar voor het laatst zagen, was je zo blij dat de vijf jaar bijna voorbij was. Het ging allemaal zo goed. Wat een slag zal dat geweest zijn. Ook voor Eef en de meiden. Het is gewoon niet te bevatten. Gelukkig ben je vastberaden en een doorzetter. Dat zal je helpen het vol te houden. Ik vind het knap hoe je ermee omgaat. Geniet zoveel als mogelijk van de goede momenten. Wanneer wij iets voor je kunnen doen, geef het dan aan. De afstand Wondelgem-Schipluiden is niet groot. We stappen zo voor je in de auto. Als je het leuk vindt om ons een keer te zien, geef maar een seintje. Heb je een luisterend oor nodig, geen probleem. Ik heb er twee.
    Heel veel sterkte en succes de komende tijd. We zullen voor je duimen dat de chemo's aanslaan. Geef de meiden en Eef maar een hele dikke knuffel van ons. Ik denk dat zij die wel kunnen gebruiken. Ook voor jou natuurlijk een dikke knuffel.
    Enne Milou..... heel veel plezier met de intocht van Sinterklaas. Ik kan mij voorstellen dat het super spannend is. De meiden hier zijn ook al zenuwachtig. Yanina vraagt zich af of zij toch ng niet te groot is voor cadeautjes en Soraya vraagt zich af hoe Piet door die smalle schoorsteenkoker kan komen. Zij vindt dat hij de voordeur maar moet nemen.
    Een goed weekend en geniet van elkaar en ondersteun elkaar.

    Veel liefs Claudia, Orlando, Yanina en Soraya

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey lieve tante,

    Mijn moeder zei dat de pruik weer goed stond! DAt zal wel weer even wennen zijn! Milou morgen heel veel plezier bij sinterklaas.
    Dikke kus
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen