woensdag 12 november 2008

woensdag 12 nov.

Vanochtend bij Eef zijn vader geweest lag te slapen toen we kwamen,wat een klein hoopje mens ineen gedoken op zijn bed maar na even aan zijn wang te zitten werd hij wakker en was verbaast mijn en Eef te zien,hij wilde perse uit bed en we hebben koffie gedronken met zijn drie hij vertelde wat er allemaal gebeurd was maandag en dat hij niet meer naar het ziekenhuis wil voor behandeling,hij heeft nu morfinepleisters en was heel rustig hier onder.Wat een kracht in zo een klein mannetje .Hij wil 82 worden 8 dec. en zo als ik hem nu zag gaat dat hem zeker lukken.
Vanmiddag mijn rondje gelopen,even op hodenpijl geweest bij de bruine madonna geweest even gekeken of de kaarsjes wel brandde bij haar,is een goed gevoel daar,even gezeten en toen mijn wandeling afgemaakt.
Nog twee keer chemotabletten en dan een week rust,kan me lichaam even hestellen,woensdag naar de oncoloog om daar te horen hoe het bloed is voor donderdag dan startte we weer als de uitslagen goed zijn maar zoals ik me voel moet dat wel goed zijn.

5 opmerkingen:

  1. hallo ff uit proberen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He He Monique, eindelijk gelukt, door Koen! Ben gister wel een uur bezig geweest!
    Fijn dat je zo ieder kan laten weten hoe het met je is!
    En wat vervelend van eef zijn vader, hoop dat hij zijn verjaardag mag vieren, en je weet het he, je kan altijd bellen!
    Ook voor een ommetje ben ik altijd te poren.
    mischien morgen al het word mooi weer!
    Hoor het wel, fijne avond en tot morgen x carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haai monique. Heb je blog gevonden en aangemeld. We gaan je volgen....
    Wie weet kruisen onze wegen elkaar weer tijdens een van je rondjes..
    Groet Leo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hallo oudtante Monique

    ik zit hier bij oma op schoot en wil je even een dikke knuffel geven

    doei
    Sem

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi zus lekker dat je weer een paar uurtjes heb kunnen werken en morgen maar niet te veel uitgeven he ik zie je morgen middag weer kus je zus

    BeantwoordenVerwijderen