donderdag 20 november 2008

20 nov.18.30 uur

De tweede kuur zit er weer in De oncoloog kwam persoonlijk prikken en het ging in een keer zonder te teveel met de band te stuwen wel een warmpach erop gehad,ze vond dat we nog geen porto-cap moesten doen is een goede ader gaat verloppig nog lukken zegt ze,daar vertrouw ik op.
Weer lekker duf van de pre-medicatie die je allemaal krijgt,dit hoort erbij,heb dus helaas voor Eef weer veel liggen slapen, zitten want ik zat dit keer op een stoel,kreeg ook nog te eten even stiekem ook voor Eef wat besteld want die krijgt geen eten,toch wel raar dat hij niets krijgt.
Boodschappen gedaan,verrassing op gehaald voor de meiden echt leuk maar ik vertel het nu nog niet voor de zekerheid misschien lezen ze soms mee, en naar huis de meiden kwamen thuis uit school Lianne die kanjer vroeg op de dermpel al of het goed gegaan was,ze is zo bezorgt,het is een super meid ,en onze klein was het even vergeten en stond met vriendin voor de deur dus kom maar binnen,wel gevaagd wat rustiger zijn want ik moest toch even op de bank beetje lekker liggen.Maar ondanks dat is het ook een super meid en deden ze ook echt rustig.En niet te vergeten mijn ventje zat weer bijna de hele dag in het ziekenhuis bij zijn af en toe slapende vrouwtje.Wat een kanjers heb ik toch,daar doe ik het voor ook voor mijnzelf heb ik inmiddels ontdekt want ik wil nog zo veel tijd bij hen zijn om zo veel mogelijk van hun leventje mee te kunnen maken.Op naar de nacht en het weekend,als het weer zo blijft is het weer geluk om er goed doorheen te komen.
Een raar berichtje als slot maar Tosca ik weet dat je het leest maar ik heb wel drie keer je naam verkeerd gezegd echt stom Sorry vind het echt stom.

2 opmerkingen:

  1. hoi zus nou het zit er weer in de tweede kuur sorry dat ik je wakker belde slaap lekker vannacht en je ziet me morgen ochtend weer om lekker uit te waaien [als ik weersvoorspelling moet geloven]x je zus

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Monique,
    Ben blij te lezen dat je weer mocht gaan kuren. En maar duimen inderdaad, dat het net zo goed gaat als de vorig keer.

    Ik heb iets gemist rond je schoonvader geloof ik. Ik miste hem al wel op Lianne's verjaardag, maar voor hetzelfde geld was hij 's ochtends al geweest. Hij is er hopelijk toch niet zo slecht aan toe dat er de kans is dat jullie hem binnenkort gaan verliezen?

    Enneh... als je dr. Bos' mening gaat volgen, kom ik je geloof ik niet meer tegen op de fiets naar je werk???
    Sterkte en liefs,
    Ada

    BeantwoordenVerwijderen