woensdag 19 november 2008

woensdag 19 nov. 19.00

Een heel aparte dag vandaag,met veel emoties.
Vanochtend eerst ontbeten met de meiden heelijk zo met zijn vier,beetje vertelt wat er met opa ging gebeuren,waren er erg rustig onder Lianne zei dat Opa oud is en dat het dan ook mag.
Bloed wezen prikken helaas weer geen succes wat een gedoe,ik zag de gene lopen welke vorige keer in een goed prikte maar vond het lullig om te vragen,later toch naar haar gevraagd na een keer mis prikken,ze zei dat ik dat wel moest doen als ik het prettig vind en zij is er moet ik het gewoon vragen.Ga ik doe dus scheelt misschien weer wat stress.
Naar Eef zijn vader zat er helmaal klaar voor was er goed aan,om half elf kwam pastoor Huub Spaan,er was wat mis gegaan in de communicatie,en ging Huub nogmaals naar Schipluiden terug om de spullen voor de zalving te halen,wij weer naar het ziekenhuis tussendoor,maar advies om weer later terug te komen liep al anderhalf uur uit.
Bij pa/opa terug was Ged er ook gelukkig bij,Jeanet,Thea,Nick,Eef en ik mochten erbij zijn.
Was heel fijn om bij te zijn ook wel heel emotioneel,voor ons allemaal maar zo fijn om dit stukje van het geloof mee te mogen maken sterkt je geloof.
Toen bij dr.bos om 12.45 uur was nog bezig met ochtendspreekuur.W waren snel aan de beurt ,toen ik binnen kwam begon ze lachend te zeggen en ik hoorde van alle kanten dat mvr. Gerritse zo graag wilde werken goed teken maar vond het nogmaals geen goed idee,ze vroeg of ik de administratie leuk vond ik vertelde dat het meer kletsen is dan iets doen,goed vond maar zeker geen patiƫnten zorg moest lachen dat ik daar meer gevoel bij heb dan de administratie,maar toch doen we het niet zei ze nogmaals.Bloed was ze tevreden over heeft even tensie gemeten te hoog,vond het toch beter om medicijnen ervoor te gaan gebruiken.Gewicht was goed.Konden onze vragen stellen waar ze de tijd voor nam,Vertelt van het prikken,komt morgen zelf prikken en kijk dan als het moeizaam is voor de proto-cab te gaan inzetten,want het worden best wel veel keer prikken in de komende tijd.
Thuis waren de meiden door Carla opgevangen en waren lekker aan het knutselen.Vanmiddag aan Lianne der surprise begonnen met zijn drieeen,vroeg gegeten want Eef moest vanavond naar zijn vader.IK ga huiswerk leren met Lianne ,thee drinken en dan op tijd naar bed om er morgen weer voor te gaan,ik hoop en bid dat het zo gaat als de vorige keer.En weet dat jullie mee hopen,duimen ,kaarsjes branden en weet dat zeker moet helpen en ons kracht geeft.

1 opmerking:

  1. Hi Monique

    Ook al ben ik ver weg, in gedachten ben ik dicht bij. Veel succes met de volgende kuur. Ik hoop echt dat het resultaat goed zal zijn. Aan jouw doorzettings vermogen en je kracht zal het zeker niet liggen.

    Heel veel lieve groetjes vanuit een wit gesneeuwd Toronto, Petra

    BeantwoordenVerwijderen