vrijdag 28 november 2008

dag na de chemo

Het is geweldig weer geen vervelende bijwerkingen,vanochtend met mijn zus naar Delft geweest voor 5 dec. en gewoon boodschappen en natuurlijk een lekker bakje koffie.
Nadat de dames gegeten hadden thuis even mijn wandelschoenen aan gedaan en gelopen in de polder,was heerlijk kreeg het gewoon warm.
Als het maandag goed weer is kom ik lopen naar het ziekenhuis en kom op de koffie bij mijn collega 's op 2 zuid,even bakkie en even kletsen en dan ga ik weer terug lopen,even geen hulp voor jullie maar dat vinden jullie vast niet erg.
Fijn weekend allemaal.

4 opmerkingen:

  1. Lieve Monique,

    Eindelijk ben ik er achter hoe ik een reactie kan geven over wat je schrijft!!
    Ik volg je bijna dagelijks en vind je dapper in de strijd tegen je ziekte.
    Hou je taai meid in deze moeilijke tijd.

    Liefs
    Monic Wubben

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Monique,

    Eindelijk heb ik in de gaten hoe ik een reactie kan achter kan laten op jou Blog!!
    Ik heb bewondering hoe je je houdt zo tijdens je ziekte en de behandeling die moet ondergaan.
    Heel veel sterkte.

    Liefs
    Monic Wubben

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi lieve monique,
    Wat jammer dat ik je maandag weer niet ga treffen (terwijl maandag mijn werkdag is!!) Ik hoop je snel toch een knuffel te kunnen geven! Houd vol, dapper mens...
    weet dat ik onzettend veel aan je denk!
    X, Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi zussie ja het was gezellig he met zijn tweetjes boodschappen doen moeten we meer doen nou fijn weekend en ik bel je weer kus je zus

    BeantwoordenVerwijderen