zaterdag 29 november 2008

zaterdagochtend

Vandaag een beetje moeizame start slecht geslapen vannacht dus vanochtend op de bank nog even verder geslapen ,ondertussen is Eef met Lianne naar de voetbal en Milou keek TV, last van mijn buik en moe,mijn handen en voeten worden ook erg gevoelig dit zijn allmaal bijwerkingen van de chemo,maar nog 5 dagen en dan mag mijn lijf weer bijkomen.
Ik ga hulp van jullie vragen voor in huis want water en zeker warm water is erg gevoelig en soms moet er iets gesopt worden in huis hoe ik dit in ga vullen weet ik nog niet maar geef even aan wanneer jullie eventueel tijd hebben zodat we het met zijn alle kunnen doen?Soort schema maken of zo?
Ga nu even de kolonisten van Catan doen met Milou even de hersenen laten werken,en hopen dat Lianne weer met de winst thuis komt.Lianne schrok gisteren enorm toen ik mijn verslikte zo zielig en wat een paniek in haar ogen.
We zijn gisteren nog bij opa/pa geweest zat in zijn rolstoel en was er goed aan had lekker kleur en gewoon weer zijn praatjes over alles wat er gebeurd was na dinsdag,Hij krijgt alleen nog morfine en de spray als hij het benauwd heeft en dat is met name 'sochtends,zelf zegt hij het weekend maar wij denken dat hij nog wel even volhoud.Mam laat hem nog even hier,al is hij er zelf klaar voor.

2 opmerkingen:

  1. Hoi Monique,

    wat fijn om te lezen hoe het met je gaat. Wat een uitvinding zo'n blog! Je schrijft heel wat af. Wat heb je het megadruk met alle ziekenhuisbezoeken en de voorbereiding feestdagen. Wat knap van je. Doe ook veel groeten aan Eef. Veel sterkte voor jullie beiden. Ik blijf lezen.
    Jos van Sonderen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi monique ramen zemen, douche soppen stofzuigen, 1x in de 2 weken ik kan meestal op maandag hoor wel van je plan me maar in hou je goed groetjes miep.

    BeantwoordenVerwijderen