donderdag 27 november 2008

donderdagavond

Het tweede infuus van de tweede kuur zit er weer in,prikken ging goed eerst lekker warm gemaakt,ondertussen kreeg ik een boterham aangeboden en heb lekker gegeten,wel gedeeld met mijn zus had dus stiekem meer besteld.Even geslapen,even moest het infuus weer wat langzamer vanwege mijn bloeddruk werd weer wat hoog,werd gewaarschuwd dat nu vaak de allergische reactie op treden,maar gelukkig was dit niet de medicatie ervoor stond klaar maar was niet nodig,had een buurvrouw in mijn kamertje zij had al in de loop van tijd vanaf 2004 al 55 kuren gehad hoe is het mogelijk dat een lijf dat aan kan? Zij had zo een ook porto cap logisch met zoveel kuren Ik kwam de mvr. tegen welke ik de eerst keer mee lag even bijgeklest zij heeft als ik de volgende heb haar laatste.
Even liggen slapen op de bank en werd pas wakker toen Milou naar bed moest dus lekker naar bed gebracht.Was gisteren een beetje laat we hadden oppas Eef moest naar zijn vader en ik naar school.Was goed om daar te zijn kregen informatie over een nieuw programma wat ze met kinderen gaan doen over de ontwikkeling van de kinderen,en weerbaarheid van kinderen nu en naar de toekomst in de verdere wereld, daarbij was een soort cabertee,hij deed het heel leuk grapjes over drukke kinderen hoe zij later zouden worden,ook deed hij een stukje hoe de mensen die nu in de kamer zatten vroeger misschien waren.Als laatste een liedje over dat jongentje mannen worden en meisje groot met allelei dingen naar de toekomst ,wanner ze grote worden en gaan ontwikkelen als grote dames.Dit ging even niet goed lag heel gevoelig en ik werd er emotioneel van gelukkig zat Anja naast me en troostte me en zei dat het mocht en logisch was dat ik moest huilen. Ook de mnr.schrok wat van mijn reactie maar werd hem later uit gelegd.Ook de schooldirecteur pakte het goed op door even aandacht eraan te geven ,dat soms liedjes gevoelens opwekken maar was zeker een mooi liedje.Vanochtend belde hij er nog over en hoe het allemaal ging en of de kinderen het allemaal goed doen op school wel.Maar dat voel ik wel zij hebben het goed op school,gewoon hun eigen dingen.

1 opmerking:

  1. Lieve Monique,
    Heftig weer allemaal. Ik ben in gedachten bij je en leef met je mee. Hoop dat je niet al teveel last hebt van de chemo en de pillen.
    Liefs Ada

    BeantwoordenVerwijderen