zondag 9 november 2008

Datum klopt niet krijg ik even niet goed.

3 opmerkingen:

  1. Lieve Monique,

    Ik las afgelopen nacht je blogspot, wist niet eerder dat deze bestond maar jeetje wat was dat zwaar om dit te kunnen lezen.(zonder dat we het van elkaar wisten zat onze collega het op een andere computer te lezen en die had het net zo zwaar) Maar wat ben jij sterk zeg!!!!
    En nu lees ik dat je straks een paar uurtjes op de afdeling kom werken, doe rustig aan en bescherm je zelf goed!
    Hoop dat het goed mag gaan straks en probeer ervan te genieten een beetje.

    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi zus hoe ging het vandaag op de afdeling bel je straks wel even op ben erg benieuwd
    maar ik weet dat je het kan dus is het denk goed gegaan .
    kus van je zus

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Monique,
    Wat ben jij een sterke mens, Ik heb alles gelezen en ben erg trots op je, Ik ga je zeker volgen. Ik wens jou Eef en je mooier meiden veel sterkte,
    Dikke Kus ,
    Kim

    BeantwoordenVerwijderen