zondag 9 november 2008

zondagmiddag 9 november

Het weekend zit er weer bijna op,rustig gehad,genoten van de gewone dingetjes die we altijd samen doen, gistenen mee naar de voetbal helaas verloren maar wat had mijn kanjer een kanzen en het ging net niet lukken ,s avonds naar de schaatsbaan mee geweest.Milou ging heel hard ieder rondje een spekje dan gaat ze echt heel hard.
Vandaag lekker uitgeslapen,met zijn viertje ontbijten,en lekker tutten in huis.Huiswerk overhoren van Lianne.
Milou heeft mijn het spel de kolonisten van Catan geleerd,is nog niet zo makkelijk en zij speelt het wel heel snel,ik dus nog niet maar we gaan oefenen dan kan ik misschien ook een keer van haar winnen,dat lukt voorlopig nog niet,want Milou is een echt spelletjes kind,en wij met ons hoofd het moeilijk vinden om alleen op het spel te concenteren.
Heerlijk gewandeld, kilometers gemaakt in de polder rond schipluiden, met Eef lekker in de zuurstof en wind,helaas blaar gelopen op mijn kleine teen.
Morgen ga ik een paar uurtjes naar de afdeling,helaas mag ik na overleg met de oncoloog geen patiƫnten zorg doen en ook geen baby's in bad doen dit i.v.m. infectiegevaar naar mijn toe,wel mag ik wat administratie doen nou dan kom ik jullie daar mee helpen,al ligt mijn hart natuurlijk bij de zorg,maar ik kan de oncoloog ook heel goed begrijpen en neem geen risico's.Ik vind het ook prettig om weer even bij jullie op de afdeling te komen,jullie moeten me ook daar een beetje bij helpen maar dat kunnen jullie wel,als jullie sterk zijn ben ik dat ook.
Het gaat goed met mijn gezondheid,beetje raar om op te schrijven maar jullie weten wel wat ik bedoel de bijwerkingen van de chemo zijn echt minimaal,en dat is lekker,dat is ook de rede waarom ik even wil werken.

3 opmerkingen:

  1. Hoi Monique,
    Gelukkig verloopt jouw chemokuur soepeler dan het plaatsen van reacties door mij :-( Ik voel me echt zo'n flintstone wat dat betreft....

    Nou ja, veel werkplezier in ieder geval morgen. Ik hoop dat het je goed zal doen om even op de afdeling te zijn en je collega's weer even te zien en te spreken.
    Liefs. Ada

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Monique,

    Lekker zo`n rustig weekend he!! Dat spel is heel erg leuk, hebben wij geleerd bij vrienden, je wordt er super fanatiek van. Leuk dat Milou dat al speelt. Bij ons is het momenteel het kaart spel pesten en memorie.

    Fijn dat je weer even naar het werk gaat, ook al kan en is het beter om geen patienten te helpen. Je bent toch even bezig.
    Fijn dat de bijwerkingen minimaal zijn.

    Groetjes Alice

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve tante,

    Gelukkig gaat het allemaal naar omstandigheden goed. Lekker gewerkt vanochtend, alleen niet zo lekker om met dit weer te fietsen he?
    Kan Milou mij ook vast wel een keertje dat spelletje uitleggen, want ik snap er ook nog steeds niets van.
    Sterkte vanmiddag.
    dikke kus Wendy

    BeantwoordenVerwijderen