maandag 10 november 2008

maandagavond 10 nov.19.30

Vandaag op de afdeling geweest,gaf een goed en welkom gevoel,ik heb niet veel gedaan maar,wat kleine dingetjes geven toch het gevoel even ergens anders mee bezig te zijn,wel even bij die kleintjes gekeken in de baby kamer maar niet aangezeten,zoals de oncoloog het beste vond.
Op de fiest gegaan,was lekker weer vanochtend maar terug viel wel even tegen flink tegen wind in moeten trappen,maar met een versnelling terug en eigen tempo geen probleem.Toch nog even een klein rondje gelopen,voel me echt heel goed absuluut niet moe.Wel maakte ik me zorgen om het gevoel rond mijn leven dus dacht bel even de oncologieverpleegkundige na veel vragen ging ze overleggen en vond het beter dat ik even langskwam om te laten zien,mijn zus opgebelt en de meiden bij mijn vriendin naast mijn.Gellukig kon hij niets bijzonders vinden waarschijnlijk toch de vergrote lever die ik voel.Maar ik werd zeker seriuus genomen,maar je wordt ook zo onzeker over je lijf dat kon hij goed begrijpen,wel even longfoto gemaakt hoor ik morgen de uitslag van.Trouwens dit gevoel had ik al een paar dagen maar omdat ik zo onzeker wordt dacht ik ik ga toch maar bellen.De meiden zijn nu naar het kerkkoortje en daarna lekker met zijn alle aan de thee.Een prima dag gehad.

3 opmerkingen:

  1. Hallo Monique, Heb net Eef gesproken bij het koortje. Hij vertelde mij over jou site. Ook ik wil jou steunen met alles wat jou overkomt. Ik weet alleen niet hoe. Vechten moet jij doen en wij kunnen alleen toekijken.
    Sterkte Monique.
    Ben wel blij dat ik gewoon kan lezen hoe het met je gaat, goed tussen haakjes. Hou je haaks en we spreken elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Monique,
    Je blog komt goed op gang zo. Je krijgt er zometeen nog een dagtaak aan ;-)
    Wel heel fijn dat je in het ziekenhuis zo wordt opgevangen. Zet 'm op.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Monique.Ik heb thuis al van alles gedaan maar daar kan ik niet jou weblog krijgen dus eindelijk een berichtje vanaf de zaak.Fijn joh dat je je zo goed voelt bij de chemo.En wat dapper dat je bent wezen werken.En fantastisch dat je een weblog bijhoudt.Het is zo goed om te volgen hoe het met jou je man en kinderen gaat.Hoop je gauw een keer te zien op het werk.groetjes Annet Fransen

    BeantwoordenVerwijderen