woensdag 5 november 2008

de avond voor de tweed gift chemo van de eerste kuur

Morgen ga ik weer voor de chemo de taxol,dit is de chemo die elke kuur twee keer gegeven wordt.De chemotabletten blijven doorgaan tot volgende week donderdag dan heb ik een week rust.Natuurlijk moet er eerst bloed geprikt worden voordat de chemo erin gaat maar zoals ik me voel moet dat wel goed zijn.Zelf wordt ik wel heel vervelend alert op allelei singalen van mijn lijf,zijn dat nu dingen van de chemo of komt er weer wat bij,ik ben erg het vertrouwen in mijn eigen lijf kwijt maar dat is logisch als er zomaar wat je lijf insluip zonder dat je dat door had.
Ik loop elke dag lekker buiten,vanochtend met mijn zus lekker gewandelt en gekletst,ook heb ik even erover gedacht om als ik me volgende week zo voel toch even te gaan werken maar dat ga ik eerst morgen met de oncologieverpleegkundige overleggen en dan even de afdeling bellen of dat mogelijk is.Gewoon even werken,even zorgen voor de moeders en de baby's,voor me collega misschien niet gewoon maar meiden met jullie gaat dat lukken jullie steun tot nu toe is al geweldig en ook als ik weer bij jullie op de afdeling kom gaat dat lukken,ik bouw op jullie!
Maar eerst morgen afwachten.
Morgen gaat mijn zus mee met de chemo en gaat Eef werken de meiden naar school en na school worden ze weer opgevangen.We proberen de dagelijkse dingen zo veel mogelijk voor hun goed door te laten gaan,zolang dat allemaal lukt.
IK hoop morgen jullie te kunnen vertelen dat het nog steeds goed gaat.

3 opmerkingen:

  1. Lieve tante mo!
    Eindelijk is het me gelukt om je blog te vinden.
    heel veel suc6 morgen en we zullen voor je duimen dat het allemaal weer zo gaat als bij de vorige en dat je er geen last van hebt..
    veel liefs kusje Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Monique,
    Sterkte morgen met je tweede chemobehandeling. We zullen aan je denken. Een heel goed idee om een blog te starten. Kan je alles van je afschrijven. Het zal je helpen om het een plaatsje te geven.
    We blijven je volgen. Liefs de Keyzertjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Lieve Monique! je blog gevonden!! Ik was op het werk en begon met lezen, maar ik geloof dat het iets is om thuis te doen! haha, er wordt zo met je meegeleefd! Daar ben ik dan wel weer trots op! Dat de tweede verdieping in barre tijden elkaar ook tot steun kan zijn! Welkom ben je hoor als je je goed voelt! Het zou voor ons een teken zijn dat het DIE dag even goed gaat! Maar we verwachten niks! Weet dat ook, ga jij maar goed voor jezelf zorgen! En alleen maar de dingen doen waar je energie van krijgt! Een hele dikke kus van Mariska!

    BeantwoordenVerwijderen