dinsdag 11 november 2008

dinsdag 10 nov 16.00

De dokter heeft gebeld niets nieuws te zien op de longfoto t.a.z. van de laatste longfoto 13 okt.Wilde een soort van verder met onderzoeken maar duidelijk aan gegeven dat ik volgende week weer naar mijn eigen oncoloog gaat en hem gezegd een soort beloof, als de pijn erger wordt ik naar de verpleegkundige bel,dan is mijn eigen dokter er weer zij doet de verdere behandeling vind het prettiger om dan weer bij haar verder te gaan,ze is op maandag vrij vandaar dat ik bij hem kwam prima dokter hoor niets mis mee maar liever mijn eigen dokter.
Erg rustig dagje gehad visite van een oud collega uit SFG,en mijn zwager,vanmiddag lekker gelopen lekker met je hoofd in de wind nu waait mijn haar er nog niet af! Is even wat moeilijker over drie weken dan moet de pet er weer op staat zo raar als mijn haar wegwaait en is trouwens erg koud aan je hoofd zonder haar weet ik nog heel goed van de vorige keer.

4 opmerkingen:

  1. he monique,

    gisteren lekker ochtendje gewerkt en even bijgepraat met je collega's.Allen jammer dat je niet de baby's mocht doen maar wel logisch eigenlijk.
    Fijn dat de uitslag van je foto,s goed was en dat je zo snel terecht kon.
    Nou voor ons viel het een beetje tegen vandaag we hadden(eef en ik) er helemaal op gerekend dat we pizza zouden eten eef had er zelfs al 1 uitgekozen haha toch maar naar de prak.

    Nou meissie ou je taai en je wet het avondje gezellig knutselen zijn we Carla en ik altijd voor in je bent welkom.

    groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Monique,
    Ik hoorde pas gister dat je weer getroffen bent door onze grootste nachtmerrie. Ik weet niet wat ik moet zeggen. Kon alleen maar huilen. Ik weet heel goed dat je daar niets aan hebt, maar ik vind het zo oneerlijk! Super om te lezen hoe je nog zo sterk in het leven staat en geniet. Ik zeg dat altijd tegen iedereen om me heen. Geniet elke dag van het leven.
    Als ik ook maar iets voor je kan doen hoor ik het graag. Mee naar het ziekenhuis, de meiden opvangen (ik ben verslaafd aan kolonisten!), een keertje 's avonds oppassen zodat jij en Eef even met z'n tweeën zijn.....
    Je slaat je er tot nu toe goed doorheen. Hou vol! En mocht je nog hoeden en petjes nodig hebben, ik heb nog wel wat en nog goede adressen voor leuke hoofddeksels.
    Ik loop binnenkort even langs.
    Liefs Ada.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Monique.Ik heb thuis van alles gedaan maar krijg jou weblog niet geopend.Dus nu op het werk kan ik eindelijk een berichtje achterlaten.Fijn dat jeje zo goed blijft voelen bij de chemo,en wat goed dat je bent wezen werken.Dapper hoor.Ik vind het fantastisch dat je een weblog bijhoudt het is fijn om op de hoogte te blijven hoe het gaat met jou en je gezin.Monique heel veel sterkte weer en hoop je gauw een keer te zien.groetjes Annet Fransen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi zus lekker dagje gehad ,morgen heb je ook lekker een dagje vrij.je krijg al lekker veel reactie's hé.bel je morgen wel weer even kus je zus

    BeantwoordenVerwijderen