dinsdag 18 november 2008

dinsdag 18 nov. 13.30

Gisteren ochtend op mijn werk geweest erg weinig gedaan was ook rustig op de afdeling,wel veel collega's gesproken,en zij mijn nieuwe kapsel bewonderd.Daarna lekker gelopen,mijn bal ligt nog in de graskant ,sommige weten wel wat ik daarmee bedoel.Daarna even plat op de bank en sliep eigenlijk lekker een half uurtje,moet ook zeggen dat ik mijn leven erg voelde gisteren,vandaag gaat het weer beter.
Vanochtend met mijn zus even in huis geklust en daarna zijn we gaan lopen bij hodenpijl koffie gedronken en samen met mijn zus bij de bruine madonna geweest,was een heel goed gevoel om daar met haar even te mogen zijn,ik kan jullie niet vertellen wat het is maar het is daar goed bij haar.Ze is niets voor niets vanuit Peru hier neer gezet in ons dorpje Schipluiden in iets wat vroeger een kerk is geweest.
Morgen krijgt Eef zijn vader de ziekenzalving daar wil ik graag bij zijn en na overleg met de poli van de oncoloog mag ik daarna komen ze zijn echt super flexibel daar,heb een hoop vragen voor dr. Bos dus heb wel even nodig bij haar,en dan als mijn bloed goed is gaan we er weer voor de tweede kuur,hopen en bidden dat dat ook weer goed gaat.Voel me lichaamlijk goed dus moet gaan lukken.Het kopje zit af en toe niet zo lekker maar dat mag ook wel vind ik zelf.
De golfbewegingen in mijn gevoelens zijn nog steeds een woeste zee maar ook dat geef ik aan toe,er komt vast weer wat rustiger water hierna.

7 opmerkingen:

  1. Hai Monique,
    In gedachten ben ik bij je. Ik hoop dat de uitslag van je bloed goed is. Op naar de 2e kuur.
    Maar eerst de ziekenzalving voor je schoonvader, dit zal ook weer indrukwekkend zijn. Goed dat je erbij kan zijn.
    Ik hoop voor jullie allen dat het mooie gedachtens achterlaat, en je schoonvader zijn rust kan vinden.
    groetjes, Lizet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi monique,

    super zeg hoe je het allemaal beschrijft. Heel veel sterkt morgen bij de ziekenzalving van je schoonvader. We denken aan jullie
    groetjes je nicht corina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hé Monique,
    Vond je super gisteren op de afdeling. Goed om je te zien en te spreken. Errug dapper!
    Hoop dat de lab uitslag positief is en dat je met vertrouwen aan de 2de kuur kunt beginnen.
    Succes.

    Groetsels,
    Arjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Monique,
    Heel veel sterkte met de ziekenzalving van Eef`s vader, fijn dat jullie daar samen naar toe kunnen gaan.De bruine Madonna is inderdaad niet voor niets naar Schipluiden gekomen, fijn dat je daar zoveel rust vind, ik heb samen met jou ervaren wat dit goede gevoel is! Heel veel liefs voor jou, Eef, Lianne en Milou van ons allemaal!!!!
    Groetjes,
    Asline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Monique,
    Word weer een pittig dagje morgen,wel weer veel op een dag ! We duimen weer met je mee voor de uitslag, en zullen aan je denken.
    Ook met je schoonvader hoop ik morgen dat het een fijn gevoel mag geven, dat je er bij mag zijn, ook al weet ik niet zo goed wat ze precies gaan doen.
    Maar dat hoor ik nog wel.
    En je weet het, ff bellen, en ik kom aansnelle, of voor een bakkie, wandelen, soppen, maak niet uit he!
    kus Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Monique,

    Ik duim voor je dat je bloed goed is! Gaat het prikken nog een beetje? Ik volg je iedere dag. Gelukkig zijn er veel geniet momenten. Heel veel sterkte ook met je schoonvader.
    Liefs Ada

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Monique,
    Hopenlijk mag je beginnen met de volgende kuur,en blijven ook dan de vervelende bijwerkingen achterweg Voor je schoonvader een mooie zieken zalving,goed dat je er bij kunt zijn,`t zal niet makkelijk worden,alle sterkte,Els

    BeantwoordenVerwijderen