zondag 16 november 2008

zondag 21.00 uur

Weekend weer voorbij veel te snel altijd maar dat heeft iedereen.
Lianne der wedstrijd gekeken eerste helf gewonnen tweede verloren,was niet leuk verzonnen vond ze een beetje positief denken vond ik,maar zij vond het absoluut niet.Milou vond het leuk dat niemand zag dat ik een pruik op had,ons geheimpje vond ze.
De sint in gehaald,Milou had prijs gewonnen met kleurwedstrijd van de winkeliersvereniging,super mooi gekleurd.
Tussen sint en schaatsen samen met Eef gelopen zelf even op hodepijl langs geweest.
Mijn hoofd moet nog erg wennnen aan die pruik jeukt nog erg,dus in huis 's avonds gaat hij af en draag ik een mutsje,had ik vorige keer niet,maar zit toch wel lekker.
Zondag lekker met zijn viertjes van alles gedaan,even bij Thea en Ben langsgeweest in hun nieuwe huis in Nootdorp,ze gaan er pas in jan. 2009 in want Thea heeft ook geen goed gevoel over 2008,we hebben in de familie te veel in dit jaar gekregen,konden we het maar uitgummen en dat jaar er tussen uit halen met al de rot dingen erbij,maar helaas gaat dat niet en moet ook Nick onze neef ook met zijn ziekte verder leven en weten we allbei dat we niet meer beter worden en altijd blijven dokteren.
Maar we gaan ervoor,ons lichaam laat ons in de steek maar onze overlevingsdrang gaat het verlopig winnen.
Morgen weer een ochtendje werken en ik 's avonds weer zingen in ons kerkkoor ook daar is het weer even moeilijk om binnen te komen maar ik wil het graag dus ga het gewoon doen,zingen geeft ook ontspanning,al kunnen de teksten je soms ook raken.Ook muziek is zo anders geworden je luisterd nu naar wat ze zingen en teksten komen meer binnen.
Jullie weer wat bijgekletst en nu ga ik mijn grote kanjer,lianne op bed leggen ze doen het zo super de meiden, en mijn ventje Eef zij geven mijn heel veel liefde en kracht om door te vechten.
Op naar de tweede kuur!!
Ik vind het heel leuk om jullie reacties te lezen.Blijf dat doen maar voel je niet verplicht om te reageren.

4 opmerkingen:

  1. Hoi Monique en Eef en meiden,we zijn ons rot geschrokken.Peet had met je broer gesproken en zodoende weten we wat voor slecht nieuws jullie gehad hebben.T'is toch niet eerlijk dat sommige mensen zoveel moeten meemaken.Al moet ik zeggen dat je erg positief overkomt.Hoewel we elkaar eigenlijk niet meer zien heb ik de afgelopen dagen veel aan je gedacht.Daarom ben ik blij dat ik je weblog gevonden heb,zo kan ik een beetje bijblijven hoe het met je en jullie gaat.Wat zijn je meiden al groot geworden.Lianne is even oud als Nijs. Echt leuk om te zien.Blijf zo positief denken en veel sterkte bij wat er nog komen gaat.Een dikke x van ons.Monique en Peet ruygrok

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tjonge Monique, dat was een heftige week. Ik hoorde gisteren bij Jente dat je je haar al weer kwijt was en kan me voorstellen dat dat toch weer erg confronterend was. Heel mooi zoals je beschrijft hoe Lianne en Milou met het verdwijnen van je haar zijn omgegaan. Zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder!! Ik bewonder je.
    Liefs.
    Ada

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Monique,
    Via Asline je blog gevonden,fijn dat ik jullie een beetje kan volgen.Ik heb al een paar bel-pogingen gedaan maar nog geen contact gekregen,en gelukkig is dat geen slecht teken,ik weet nu waar je uithangt!!
    Goed te weten dat ze jou er niet zomaar onder krijgen,maar eigenlijk wist ik dat al .Ik denk veel aan je en wens jou en je gezin alle kracht toe,en doe je best!!!
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Monique,
    Je volgen is makkelijk maar een berichtje achter laten valt nog niet mee.
    Hopenlijk lukt deze,ik wil je veel sterkte wensen de komende tijd en doe je best(maar dat is me wel duidelijk)
    Lieve groeten uit Limburg,Els

    BeantwoordenVerwijderen