woensdag 26 november 2008

woensdag 26 nov. 19.30

Vandaag met Eef sint inkopen gedaan,ook omdat we niet weten hoe de week zal gaan lopen,Pap/Opa was vanochtend weer erg benauwd en had het heel slecht maar is weer opgeknapt en heeft bakje koffie op en zijn sigaretje op de stoel.Het blijf heel wonderbaarlijk dat zo een zwak lijf met name zijn hart en HB zijn niet goed,toch nog zo sterk is. Zou hij echt zijn 82 ste verjaardag halen zoals hij zelf vorige week aangaf?Eef is nu naar zijn vader ik ga vanavond naar school een informatie avond over gedrag bij schoolkinderen,Jente komt oppassen vinden de dames heel leuk.
Ik voel me goed,idee dat ik minder eetlust heb maar eet wel gewoon want dat moet mijn sterk houden,gevoel bij mijn lever is minder dan gisterenavond,hoop vannacht goed te slapen was vannacht wat minder.Morgen tweede chemo infuus van de tweede kuur om 11.30,met mijn zus mijn arm opwarmen en dan moet het weer lukken.Vandaag niet gelopen dus ga morgenochtend voor de chemo even lopen.Ik hoop weer te kunnen vertellen dat het goed gegaan is jullie horen het en ik weet dat het met jullie hulp door aan mijn te denken en de kaarsjes nu ook weer gaan werken.

1 opmerking:

  1. Hoi Monique.

    Sterkte voor vandaag, ik steek een kaarsje voor je op.
    Denk aan je kanjers dan gaat het lukken hoor!!

    Groetjes Jeanet Z

    BeantwoordenVerwijderen