maandag 24 november 2008

Maandag 24 nov.9.00uur




Vandaag even niet naar het werk,na druk weekend moet ik even rust nemen,al voel ik me goed,vandaag wel weer wat branderige pijn aan mijn rug,rond mijn leverstreek,maar geen pijn je voelt het gewoon.

Een heerlijk weekend gehad en zeker de zondag.Zaterdag uit eten met Eef zijn werk ging heel goed,en smaakte lekker,het eten blijft me trouwens goed smaken,zelfs weer een kilo erbij,maar ik denk dat dat beter is dan afvallen,moet natuurlijk niet te gek worden,anders zitten de broeken te krap.De meiden hadden het naar hun zin gehad bij mijn zus,bij de mac. gegeten blijf altijd lekker bij die kinderen,lekker laat naar bed,en vroeg weer op.Sinterklaas was ook nog geweest ener zat wat bij iedereen in zijn schoen ook Wendy had wat in haar schoen.

Ze op gehaald,en toen als verrassing naar de winterefteling,en het was echt winterefteling we waren er een uurtje en het begon te sneeuwen,een echt sprookje,zo mooi al dat sneeuw op die bomen en atrakties,we hebben lueke dingen gedaan,Warme chocolademelk gedronken bij een buitenvuurtje.Helaas voor niets in de rij gestaan bij droomvlucht,kregen een storing en het zou wel even duren,gelukkig zaten we er niet in.2 keer carnaval,2 keer fatmagana,in de potjes gedraaid ook dat ging goed.Lianne had geen zin in de spannende dingen,dus deden we het lekker rustig.Op een gegeven moment wordt alles toch nat en koud al hadden we ons goed in gepakt,maar sjaals, mutsen en handschoenen en Milou en Lianne hun voeten werden nat en dat is niet lekker zijn we naar huis gereden in de sneeuw,een witte wereld,met een super chauffeur,mijn kanjer, kwamen we weer veilig thuis.Ik merkte dat ik het echt even vergeten was,wat er in mijn lijf bezig is, toen we daar liepen,maar als je, je goed voelt gaat dat soms toch wel eventjes.Lianne zag een kaal jongetje en vroeg wat hij had ik vertelde dat hij waarschijnlijk ook chemo had.De dames waren echt moe van het weekend en lagen vroeg op bed en waren er moeilijk uit te krijgen vanochtend,maar ze hebben wel genoten en wij ook.Moeten even bijtanken van de week,en dan donderdag de tweede keer chemo per infuus van mijn tweede kuur,tabletten gaan nog door tot de 15 de dag.Deze week wat sinterklaas inkopen gaan doen,want het is zo weer 5 december.

7 opmerkingen:

  1. Hallo Monique,
    Geweldig dat het een goed weekend voor jullie is geweest,de sneeuw maakte het sprookje af!!!Voor jou succes donderdag,Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo luitjes,
    Dat was een heftig weekendje voor jullie. Wel een belevenis voor de meiden: de efteling in wintersfeer. De sneeuwkanonnen uit en laat de echte sneeuw maar komen. Een onvergetelijk plaatje zo met je meiden. Zet hem op donderdag. We denken aan jullie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Monique,
    Ziet er geweldig uit op die foto's; ECHT winterefteling. Ben blij dat je even alles kon vergeten gisteren en hebt kunnen genieten met je kanjers.
    Je moet trouwens de hartelijke groeten hebben van Elly Schenkeveld-Damen ((allang?) slapend)lid van Horizon. Ik kwam haar tegen bij de AH (where else?!).
    Liefs. Ik denk aan je!
    Ada K.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Monique wat een prachtige foto's van jouw en je meiden in een winters tafreel, die sneeuw was echt voor jullie besteld.Succes donderdag in gedachten bij je dikke kus Miep.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi zusje vandaag dinsdag niet lopen maar lekker geld uitgeven ik hoop dat je leuk geslaagd bent.ik hoor het wel dikke kus je zus

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Monique,
    Wat fantastisch dat jullie naar de Winter-efteling zijn geweest en wat mooi dat het echt sneeuwde, heel bijzonder. Ik denk veel aan je en ik zou willen dat ik dichterbij woonde om vaker zomaar bij je te kunnen zijn.
    Veel liefs ook voor Eef en de meiden,
    Asline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Monique,
    Zo jullie vielen afgelopen weekend wel met je neus in de sneeuw!!
    En wat een prachtige foto's echt genieten.
    Succes de komende week en we blijven duimen voor jullie.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen